Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettot-fiket
Läst 751 ggr
enbartmalin
0

Opossum Bygger

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har lyckats filma när min kära Pyjamas sammlar bo-material, tycker själv att det är super kul att se på så nu delar jag med mig till er :) Enjoy!

Hälsningar Malin

BMEXX
0

Haha snygg stil med svansen:P

// Pabblo

Emelie-tex
0

Snälla kan inte du skriva en artikel om detta djur?? Vad den äter, hur stort den ska ha det, va den ska ha i buren, hur lång livslängd och lite sånt. Är så svårt att hitta bra sidor om dem. Har läst några engelska där de rekomenderade en låda på 40l(ungefär) till den

Neoos
0

haha kul att se hur det bygger, annorlunda ^^

enbartmalin
0

#2 Hmm nej en låda på 40 liter är som att stoppa en gerbil i ett 10L akvarie. Men det har jag inte läst några rekomendationer om.

Men nej jag kommer inte skriva en artikel, för det första har jag dysleksi och undviker sådan, för det andra så kan jag hitta lika mycket som du kan om dom via nätet och då jag endast haft honom i inte ens en månad är jag inte lämpad att ge andra råd än det som finn på nätet.

Det finns massor av sidor att läsa på.

Det du kan söka på är Short-Tailed opossum, Monodelphis domestica eller näbbpungråtta.

Hälsningar Malin

cecilia34
0

åh , lilla gubben så fin han är .   Kyss  blir alldeles kär när jag ser honom . så fin är med sin svans när han bygger

dexter98
0

cool svansCool

southdakota
0

Vilken skön liten typ Skrattande

Asa-S
0

Fiffigt att använda svansen!Skrattande Så sötKyss

Pose-idon
0

Jag kan försöka skiva en artikel om jag får låna bilder! Glad Men det blir nog efter jul.

//Elin

enbartmalin
0

#9 Bilder finns till förfogande ;) Jag jag ge dig alla länkar du behöver :)

Hälsningar Malin

Pose-idon
0

#10 Glad

//Elin

[Tassy]
0

han är så söt den lilla rackarn :)