Lycklig :)
Jag måste bara skriva och berätta att jag älskar mina gerbiler :)
Olle och Domino, två bröder som jag har fött upp själv. Dom fyllde 3 år nu den 3:e december och jag är så glad för dom är hur pigga och goa som helst ;) Jag har aldrig haft gerbiler som blivit mer än tre år därför är det så kul att dom mår så bra!
Tea & Lilla My, två halvsystrar som jag också fött upp själv. Lilla My är ur samma kull som Olle & Domino och Tea är ur kullen efter, hon fyller 3 år den 17:e januari. Dom har alltid varit tillsammans och är också jättepigga och fina :)
I det sista paret har jag också fött upp båda två. Märta var med sin mamma Moa och Pinocchio var med sin pappa Putte. Både Moa o Putte dog för ett tag sen och jag hade svårt för hur jag skulle göra med tjejen och killen som blev kvar. Jag ville inte köpa fler nya, unga gerbiler så jag funderade på att släppa ihop Märta och Pinocchio. Problemet var bara att dom är helsyskon. Men dom är ju mer än två år så jag försökte släppa ihop dom, det funkade inte så bra… Medans jag funderade på hur jag skulle göra så hade jag dom i en delad bur ett tag. Helt plötsligt en dag satt dom där i samma bur och var världens kompisar :) Enda sen dess har dom hållit sams och trivs jättebra i varndras sällskap ^^, Dom fyller 3 år den 12 juni och jag hoppas dom får leva länge till tillsammans!
Kunde inte låta bli att skriva om mina underbara söta gerbiler, för jag älskar dom så mycket <3
3 år är ju inte jättegammalt för en gerbil, hur gammal är/blev eran äldsta gerbil? =)
Härligt med gamlingar
De har någon speciell charm 
Har inte förlorat någon gerbil i ålder, min äldsta gerbil just nu är 2 år och 4 månader ungefär. Jättego och snäll!

Ja visst är dom speciella, extra snälla
<3
Trevligt! :)
Hälsningar Malin

vet hur du känner , jag älskar verkligen mina älsklingar också . det känns som världens gåva att få se dom varje , då blir man lycklig 
#4 håller med. de är mina solstrålar på mina molniga dagar.. som är rätt ofta. med dem kan jag koncentrera mig. de hjälper mig med alla svårigheter, även fats de inte säger så mycket. bara klickar lite..