Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 785 ggr
southdakota
0

Favoriter

Har du någon gerbil som har en speciell plats i ditt hjärta?
Klart de är speciella allihop, men ni kanske fattar, någon som har något litet extra.
Berätta gärna vad, och ja…, varför den gerbilen är så speciell för just dig. Glad

Pose-idon
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jo… Min Viggo betyder så otoligt mycket för mig. Han är en så snäll kille. Han är tålmodig och har aldrig bitits, knappt nafsat. Han är så otroligt söt och snäll. Han kom till mig som väldigt lite (fick honom 3v för tidigt) och han har blivit en sån stor och fin kille. <3

//Elin

southdakota
0

#1 Viggo är en jättefin kille :)

[Tassy]
0

Orion´s Iskall är väldigt speciell för mig. Gudomligt temperament, skön stil, kom till mig som en liiiiten palt (dock ganska många veckor, vill minnas typ 11 veckor gammal).

Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad som gör honom så speciell, man måste nog träffa honom för att förstå Glad

Asa-S
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Alla är speciella på sitt sätt men CaratKyss är min kille nr 1Skrattande! Han är så snäll och mysig. Har ett lugn som är helt makalöst. En mys-killeKyss. En riktigt cool o underbart social kille…ja,som ni förstår så finns det inte ord för hur kär jag är i honom.Skrattande

isafisa
0

Jaguar är min speciella pojke. Han var helt underbar från början, kom till mig 12v gammal från en djuraffär och jag kunde lyfta upp honom när han sov!  Jag kan fortfarande klappa honom försiktigt när han sover eller äter, han har inget emot det. Och han är på alla sätt och vis helt underbar!  Säger samma som Tassy, jag tror man måste träffa honom (på hemmaplan) för att förstå!

[Tassy]
0

Samma med Iskall, det är hemmaplan som gäller för att se hans rätta jag :)

jaanniepaalm
0

Jupiter är nog helt klart min favorit, när jag fick honom från en djuraffär hatade han mig, han var livrädd för mig, men nu är han så snäll, det tog han bara ett par månader att vänja sig vid mig. Nu ligger han alltid och sover i min hand när jag håller honom. Till och med min lillebror kan hålla honom (fast det kan han göra med dom andra också) fast det är som han förstår att man ska vara lite extra när man är i en 7 årings hand. Han är dock snart 3 år, men jag hoppas på en väldigt lång tid med dig till.