OT: Lagligt?
Jag vet inte om ni har hört talas om det, men visste ni att det i sverige INTE finns någon lag som förbjuder sexuellt umgänge med djur, tidelag. Man tog bort lagen 1944 för att "straffet inte fyllde någon egentlig uppgift då gärningsmännen ofta var mer eller mindre psykiskt störda samt att den uppmärksamhet ett straffrättsligt förfarande skulle väcka ansågs göra mer skada än nytta."
Så länge djuret inte tar skada, psykiskt eller fysiskt, - så får man ha sex med djur i Sverige.
Jag tycker det är sjukt att det inte finns någon lag, att bevisa att någon har sex med djur, vore ju kanske svårt att bevisa, men det borde ändå, tycker jag, finnas en lag som gör det olagligt.
Enligt Insider, så finns det många etablerade "stallar" där man får komma och ha sex med bland annat hundar och hästar, de köper djuren från helt vanliga uppfödare.
Jag vet att det här kanske inte handlar om just gerbiler, men vad tycker ni om det här?
Helt sinnessjukt. Enda anledningen ar ju for att sex mellan homosexuella skulle bli lagligt, och da kom djursex med "pa kopet". Normalt liksom…

De har ju kommit in flera "förslag" om en lagändring, men det har varit ganska tyst sedan 2008.. Kan man inte börja samla in namnskrifter? Nått måste man väl kunna göra? Det finns så många djurskyddslagar, om vilka mått ett djur ska ha osv, men ändå så får man ha sex med djur? Är inte det, om något, en form av vanvård?
Usha ja, tyvärr är det väl lagligt än så länge 
"så länge djuren inte lider utav det" -Hur F*N vet dom att dom inte gör det? kan djur tala nu hux flux?! Gah, sånt här gör mig vansinnig 
Grejen ar ju att djur/riktigt unga/gravt utvecklingsstorda aldrig kan ge sitt fulla samtyckte.
Och om det nu ska vara lagligt sa tycker jag att regeringen borde ta sitt ansvar och se till att skaffa en "byxmyndig" alder for djur ocksa.

Finns inga ord om hur sjukt det är att det inte finns en lag som förbjuder något så äckligt o vidrigt. Har skrivit på namninsammlingar för nått år sen. Den lämnades väl till regeringen.

Okej, antar att det inte hjälpte då :/

Problemet är väl att det tar för lång tid att utreda och införa en ny lag. En lag som borde ha funnits för länge sen.