Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 589 ggr
fridelfina
0

Nikita har flyttat hem igen

I fredags så fick Nikita flytta hem till Emmajo igen så nu har vi inga gerbisar alls hemma, bara vår hittekanin Molle.

Det känns lite tomt och konstigt att inte ha små gerbisar att gulla och pyssla med, men vi kanske (håll tummar och tassar) får köpa bebbar från Emma efter nyåret!

Passar på att sända ett offentligt tack till Emma som är en toppentjej som lånade ut Nikita till oss, eller ja, till Dixie så han slapp vara ensamen den sista tiden.

@->-- *** T A C K *** --<-@

Solaika
0

Emma är bra hon! Hoppas ni skaffar nya sötnosar efter nyår. Klarar man sig utan gerbiler lixom? ;)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

[Tassy]
0

Ja, jag kan bara hålla med, Emma är en kanontjej som lägger själ och hjärta i sitt arbete med djuren Skrattande

Gerbilflicka
0

Aww, ni ar for gulliga! Kyss Nikita har en ny kompis nu, Muffin. Det blir helt klart lite pusslande for att fa det att ga ihop, men jag ar jatteglad att Dixie slapp vara ensam sin sista tid. Han var en riktig toppen-gerbil.

fridelfina
0

Ja, det kan jag tänka mig, hon var inte allt för lätt att få ihop med Dixie - bet honom i rumpan eller vart hon kom åt ett bra tag. Det tog lång tid för oss att få ihop dem, men när det gick var de gulliga med varandra ända till slutet.