Har du sett en ful gerbil ?
Hur söta djur än är när man tänker på dem i allmänhet, så finns det ju faktsikt hundar, marsvin, gräshoppor osv. som kanske ser lite lustiga eller så ut .. hihih ni förstår kanske, alla är ju inte perfekta men men för att komma till saken tror jag faktiskt att det inte finns en enda ful gerbil ! =D Kan inte tänka mig ett sätt dem kan va fula på ,eller ?
gerbiler är bäst 
Tycker inte det finns nån varelse som är ful, annorlunda ja, men inte fula. alla är vackra på sitt sätt, och du menar jag djur, mäniskor, fiskar osv. :)
//Elin
Nej, jag tror inte att det finns en enda "ful" gerbil! Mina är då i alla fall jättesöta!
Trevlig helg!:)
Sånnafall skulle jag vilja ha ett bevis med bild ! ;D
Nej, det har jag nog aldrig 
nej aldrig ful, men de kan se väldigt sura ut :p
Det har jag faktsikt aldrig heller sett ?o:

Skönhet ligger alltid i betraktarens ögon….
Gerbiler är söta,intressanta o goa och det är väl därför man har dom
Lite off topic..Men jag trodde aldrig att jag skulle bli små förälskad i en fisk!!! Var i Kolmården i våras och en liten blåsfisk var så underbart söt:)) Bild kommer här! Visst är han/hon söt med liten pussmun
#7 Haha söt 
//Elin
GUD så söt!
Hahaha, lite fulsöt tycker jag 

Ja,visst är den söt!
Social var den oxå. När man gick fram till kanten kom den simmande i värdens fart med de små fenorna som var som propellrar och tittade upp över vattenytan. Nyfiken och lille fisken stal allas hjärtan:))