GaGa-kullen är här!
Den 19:e födde mamma Cherrie 5st ungar, vad jag kan se så är det 2st honor och 3st hanar. Ena var dock svår att se på så det kan komma att ändras hehe 
En unge har tyvärr brutit bakbenet, men vi hoppas att h*n repar sig snabbt! Det är full fart på den lille iallafall.
En hona och förmodligen en hane kommer att stanna här, resten är redan tingade.
Tassys Discostick - Hane - tingad
Tassys Pokerface - Hane - tingad
Tassys Lovegame -hane - till salu, kan säljas med äldre hane om kompis ej redan finns. Kontakta mig för mer info.
Tassys Fame - Hona, såld**
Tassys Starstruck -** Hona, stannar här
Haha, coola namn! :)
tack 

väntar på massa bilder sen då de blivit lite äldre =)
Spännade!
//Elin
Vad kul, gullesnuttar 
Naaw, gulleungar

Hälsningar Malin
#8 ? 

#9 kanske blev fel….?
grattis tassy. va bra att alla redan nu har hem =)
Gulliga!
Föresten, fint tema! 
//Elin
superfina namn till superfina småttisar!
Har tjuvkikat lite snabbt i boet igen, och det verkar vara ett gäng gulingar + en väldigt ljus, och med lite huvudbry så kom jag fram till att det kan vara en ivory cream eller apricot (om det inte är väldans massa vitteckning som blekt hela gerbilen) :)

Åhh..längtar till fler bilder =)
Vad kul att allt går bra med dem 
Nu har jag kikat lite till, det ser nu ut att vara 3 pojkar och 2 flickor :P
Det är vad jag kan se:
1 Argente PV - hane
1 REH PV (extremt vittecknad) - hona
1 REH WSP - hane
2 REH - hane, hona

oj va vit den va!! kallas det mottled?
Ja, mottled kallas det när de är extremt vittecknade. Men jag vet inte om detta är just mottled eller om det bara är vitteckningen som har blekt ner det gula mycket. Men eftersom man ser gula fläckar lite varstans så tror jag ev att det kan vara en mottled. Trodde först det var en ivory eller apricot, men det stämmer inte lika bra genetiskt ;) vad jag vet är mamma mus nämligen GG.
#20 PAX!!
Hälsningar Malin

lungt över 70% vittecknat..men hur är det för att få fram mottled för som jag förstod räcker inte bara med en vanlig vitteckning?
Åh, vilka sötnosar!!
Vad söta! Och jättefina färger!
//Elin
#22 Det är det som får mig att tro att det bara är vanliga vitteckningen som har blekt ner det gula :) så det är nog PV ändå, inte mottled?
# 23, 24 tack 

Grattis:) dom är übersöta^^
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Åh så söta :)
tack tack 
Jättegulliga! :D
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

söta….
Nu öppnas det ögon för fullt här, och uppdaterar färgerna lite, det ser nu ut som:
1 Argente PV - hane
1 REH PV (extremt vittecknad) - hona
1 REH WSP - hane
1 REH - hona
1 Saffron - hane
Nu har 2 tingningar gått tillbaka, alla hanarna finns nu att tinga igen. De är flyttklara om några dagar.
Det är en saffron, en REH och en argente pv.

jag vill se bilden på den jättemycket vitteckande =)
Vilka sötisar. Men har du ingen bild som Tjoffsa säger på den extremt vitteckande? :)
naaw snuttisar