Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettot-fiket
Läst 798 ggr
enbartmalin
0

Djur lämnades att dö

Jag anatar att vissa redan sett detta på några av dom andra iFokus sajterna..

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5832098.ab

Hälsningar Malin

Asa-S
0

Jo,har tyvärr läst och sett eländet på tv igårGråter!

tjoffsa
0

förjävligt! tur ändå att råttdjurs överlevnadssrategi är att äta på andra..har själv varit med om liknande men inte lika stor omfattning. Där butiksägaren hade glömt mata mössen på ca en vecka och det som fanns kvar av ca 30 möss var bara 1 och några små ungar. Några möss hade turen att lyckats rymma från akvariet och överlevt.

Loveofmylife
0

Nej men herregud!

isafisa
0

Hu vad hemskt :S Såg det snabbt på TV. Hur kan man lämna djuren sådär?

Dechness
0

Stackars de små djuren. RIP ):

tjoffsa
0

dom hade väl inte fått tag på ansvarige till djuraffären?

Asa-S
0

#6 Ägarinnan kom dit senare om jag förstått rätt. Läste oxå att hon föder upp marsvinen hon säljer. Sen vet man ju inte så mycket…Vad tidningarna skriver är ju inte helt pålitligt. Hemsidan visar ju på en del bra kunskap om djuren så vad som gått snett kan ju bara spekulera om… Så sorgligt..stackar djurGråter

tjoffsa
0

jag vet inte om jag hört fel men jag tyckte det sades att det skulle vara nån som skulle ta hand om de en tag men som inte gjorde det.

isafisa
0

Jo jag tror det var så. Men ändå, kunde hon inte åka dit någon dag ibland och kolla? Så lite tid kan man ju inte ha?

Katter3
0

Pappa berättade det igår. Hur kan man bara göra något sånt här? :(
Han berättade också att ägaren ska ha sagt att någon tjej skulle se till djuren.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

[Tassy]
0

Usha ja, det är rent ut sagt förj*vligt. Sånthär får bara inte hända Skrikandes

southdakota
0

Ush då Rynkar på näsan

UlrikaD
0
annaforsgren
0

Blä, sjuk människa Skrikandes

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Gerbilflicka
0

Herregud, och sa undrar folk varfor jag ar emot djuraffarer… for att vissa ar javligt illa och det finns idioter overallt. Gråter