2 nya inköp idag =)

Haha! Härliga!
Den rasen är itne speciellt krävande va? :)
Hälsningar Malin
Jag har också två sådana rådisar, de är så skötsamma att jag inte behöver ha dem inburade.
De kommer inte på inkallning men de är grymt lättfångade. 
Haha, Tokar! 
//Elin

#2 Jo tyvärr så är dom rätt krävande, för eftersom dom är så lätta att ta upp och gå omkring med så tar gärna mina barn upp dom och lämnar dom på konstiga ställen, så man får hela tiden springa runt och leta efter dom, det hjälper ju inte med solrosfrön heller att locka med, dom är lite kräsna på maten.
#3 Jag har bara buren som ett stort hus till dom, dom sover där annars så springer dom runt i famnen på mina barn.
#4 vaddå??, nu förstår jag inte varför du tycker vi är tokiga… Då tycker jag du ska åka till affären du med och inhandla dom, nio kronor styck sörru… och billiga i drift.

Vi kan börja föda upp dom och sälja för 5kr/st ;D
//Elin

#6 aaahhh ingen dum idé, tyvärr är det brist på färger, de finns bara i grått och vitt…
#7 Vi kan avla fram olika färger ^^
//Elin
#7 Och brunt… 

#Vill ha en brun, fanns bara vanliga brunråttor i brunt i affären där jag va… vill ha en gerbil i brunt…
Oh hihihi, vi har också såna råttisar, dom bor i killens bil 

#11 Inte så länge till, finns ju mycket att gnaga sönder där, de kommer snart ta sig ut… Så koppla dom när du lämnar bilen.
Haha jag såg en sån där på Ikea idag ^^
//Elin

mina är så skötsamma, de myser alltid med oss på soffan på ryggstödet. Jag har genmipulerat de i min avel så två av dom är jättestora!!

Haha, har också en vit och en svart :)
#12 De sitter redan fast i framrutan, annars springer de runt så fort man är ute och åker, verkar tro att de bor på ett nöjesfält eller nåt..