Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 586 ggr
Emelie-tex
0

Hittade min bortsprungna gerbil.

Hade inte sett henne eller hört, på ett par dagar nu, så jag trodde hoppet var ute, ingen mat tog hon heller från golvet under natten.

Hittade henne nu, i SKORTSTENEN! Har en öppen spis, där hade hon krypt in och antagligen inte kunnat tagit sig ut igen när något rasat och blockerat hennes väg, när jag flyttat lite sten och sånt så kunde jag få ut henne, hon har ett sår som nästan är läkt på ryggen, smal som tusan och töstig, men mår annars bra, Jag satte henne i en liten bur med en vattenflaska, mat och rengjorde det lilla som fortfarande inte var läkt på såret, och nu sover hon. Stackaren vilken upplevelse.

Skickar bilder på boplatsen hon hade gjort där bak, i kväll.

southdakota
0

Sicken tur att du hittade henne Skrattande i skorstenen Förvånad

Emelie-tex
0

Ja och jag fattar inte hur hon överlevt, jag har ju eldat i pannan, hon borde ju bränt ihjäl sig… Mår illa av att tänka på det. Gråter

southdakota
0

#2 Ushja Rynkar på näsan Men nu klarade hon ju sig i alla fall Glad

Emelie-tex
0

Ja hon måtte haft änglavakt. Är så glad att hon är "tillbaka" man är ju hemskt orolig när de bara hux flux försvinner..

Dechness
0

Vilken tur du hittade henne. Det kunde ju gått riktigt illa. ):

Loveofmylife
0

Ohh villken tur Förvånad

Vad bra att du hittade henne Glad

Pose-idon
0

Vad skönt att du hittade henne! Kan inte varit så kul att sitta där. Men som sagt, tur att du hittade henne :)

//Elin

Duracells-Gerbiler
0

Åh, vilken tur du hade som hittade henne! :)

isafisa
0

Gud så skönt att du hittade henne! Hoppas hon repar sig ordentligt nu :)   Och stackars vilket obehagligt äventyr :(

Gerbilflicka
0

Oh, vad laskigt! Vem var det?

Emelie-tex
0

#10 Litchi, den lilla satungen :-), tyvärr får jag ju nu en bur till, då suntina aldrig kommer acceptera henne igen, det har gått så lång tid så jag testar inte ens.

[Tassy]
0

Oj, snacka om att ha änglavakt! Förvånad