Mån-kullen!

Ååå så söta… Blir väldigt sugen på att ta ungar någon gång i framtiden…kanske om några år när jag inte har så många marsvin kvar.
Visst är dom fina! ^^
//Elin
Riktigt fina Elin, jag blir ju nästan sugen på en DEH PV!! :D
Hälsningar Malin
Haha ^^
//Elin
Massor med vitt i dom ju.. Såååå bedårande!
Hälsningar Malin

vilka är föräldrarna?? jag skulle så gärna vilja ha en PF..nångång
Det är dom jag berättade om igår. Föräldrna är syskon och jag vet in te vem som ärm pappan :(
//Elin
Aww, jätte fina småttingar :)
Tänk på att dom bara är till sällskap då föräldrnara är syskon 
//Elin
jättesöta små gryn 

men om föräldrarna är syskon borde du väl veta vem pappan är?
Jo, men köpte dom av en tjej, hon hade ÅTTA honor tillsammans, och 2 var hanar. Så jag vet inte vem av dom som är pappan, bara att dom är syskon.
//Elin

ok..det var två hanar tillsammans då.
2 hanar och 6 honor…
//Elin

#Oj! Tråkigt med folk som inte har koll..inavel är ju inget man strävar efter. Skönt att du kunde ta dem? Eller hur många har du av dom?
Jag tog alla i tanke att omplacera dom. Så nu har jag jättemånga att hitta nytt hem åt -.-
//Elin

Ok! I framtiden så har jag tänkt att ta emot omplaceringar mm. Just nu finns ingen plats…marsvinen tar upp mer yta än gerbilerna
.Fast jag har blivit helt gerbilfrälst och har nu snart 4 gerbiler. De är så underbart underhållande och social!
Finingar 
Gillar dark eyed honey väldigt mycke 
Vart bor du? Jag skall eventuellt köpa 1-2 gerbiler från isafisa
men tanken är väll att ha 3 st i alla fall. Jag hoppas ju på att hennes hanar blir siamese, argente eller agouti. Men jag skulle eventuellt vara intresserad av din dark eyed honey hane också.
#19 Jag bor utanför Örebro. :) Är det Arizona som är mamma till dom du ev ska köpa? ;)
//Elin
Ja juste du skev väll till mig på min tråd" gerbil ungar sökes" 
Japp det är Arizona
Men du har inte vägarna förbi sthlm tex på utställningen? Letar somsagt efter en dark eyed honey också 
#21 Kul, jag har födit upp Arizona ^^. Men annars kan man alltid fixa transport tror jag. :)
//Elin
Ja hon sa att jag gärna fick fråga dig om Arizona
, så vad har du att säga? Då kommer dina alltså vara ungefär 10 dagar äldre än isafisas kull. Skulle ju faktiskt vara rätt lagom. Hon skulle komma ner till sthlm v44 och då ta med sig gerbiler till mig om det blir någon färg jag gillar. Så om det skulle bli en liten dark eyed honey kille från dig så skulle det vara bra om den kom i samma veva
ja djurtransport i fokus kanske man kan kolla?
#23 Ja precis! :) Men du, sicka ett PM om det, annars blir det så långt inlägg ;)
//Elin
# 24 Menar du om det jag skrev nu? Eller vad menar du 

Dem är såå söta Elin ! :D
Åh dom är ju bedårande!
Åhh jag vill ha gerbiler! :( Fasiken att jag är fattig student o inte har något akvarium…. :p Sambon lär väl inte bli så glad heller när jga har 3 burar med möss, förstår inte problemet men! ;)
DEH-hanen är ev. tingad. Ev. honan också.
//Elin

Hej dom är jättesöta.
Kram Cissi

Ååå så söta de är! DEH är en underbar färg..har ju en egen-King
#32 ash sluta frestas
jag har redan så många 

Naw,vilka sötisar (:
#34 Haha, jag har många, jag har 37 med alla ungar xO
//Elin

Bedårende! :D
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus