Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettburar-inredning
Läst 1174 ggr
[Koppsal]
0

djuraffären nästa! :)

Hej, ! Glad
jag är en nybliven gerbilägare, en väldigt stolt också Flört jag visste inte att dom va så söta,, iaf, jag ska till djuraffären och vill köpa nåt kul till dom, några förslag kanske? :P

// melissa :)

Pose-idon
0

Vad kul att du skaffat gerbiler! :D Visa gärna bilder!

Jag har tyvärr inga tips på sak du kan köpa då jag inte brukar handla grejer i djuraffär :) Kom bara ihg: Inga plastsaker eller hjul:)

//Elin

isafisa
0

trätunnlar är ganska kul, eller något kul hus :) Mina hade ett slott förut i trä som var väldigt uppskattat :)

sissie
0

Titta bland fågelleksakerna också. Där brukar det finnas trästegar som är billiga.

Koksnötshus kan också vara något. Hårda att tugga på så de håller ett tag.

Klätterställningar till hamstar i trä. De är lite dyrare men de håller hyffast länge då de ofta består av många delar. Gott om annat att gnaga på toarullar, grenar m m brukar få träleksaker att hålla långre.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

[Koppsal]
0

tack så jätte mkt för förslagen, klart det kommer bilder Glad jag har en liten och en stor toarulle som håller på att gå ut xD ne men den stora fick dom igår, och den är lika liten som den lilla nu XD det ligger högar av bitar från dom XD dom har ett trähus som dom gnager väldigt mkt på också, :) sandbadet är också väldigt populärt, :P melon är då  7 veckor snart, och vallmo är 11 veckor, dom är bara såå söta  Glad juste, bilderna kommer alldeles strax, måste bara ladda över dom.. 
  Kyss

isafisa
0

Oh så vackra namn :D

enbartmalin
0

Ska bli kul att se! :)

Hälsningar Malin

[Koppsal]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

haha XD dom va redan döpta när jag köpte dom, men jag fick ändra men jag kom inte på några andra, så nu har jag vant mig vid dom namnen och kan inte byta XD fast det är lite kul, för melon är så liten och namnet typ betyder stort eftersom melonen är stor XD
bilderna är det dåligt ljus på och det blir mörka skuggor från gallret, men man ser lite endå Tungan ute
här är då VallmoKyss

[Koppsal]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här är melon Kyss

southdakota
0

Tycker det verkar vara Zebramöss, inte den vanligaste sortens gerbil i varje fall. Flört

[Koppsal]
0

haha xD det blir väl bättre bilder sen när jag lärt känna dom mer och när jag har en BRA kamera Tungan ute xD

enbartmalin
0

Veronika Sebramöss är inte i närheten av en gerbil ;) Det där är inte sebramöss :P

Hälsningar Malin

[Koppsal]
0

haha finns det nåt som heter zebra möss??? xDDDD haha jag trodde hon skoja xDDDOskyldig Tungan ute

southdakota
0

#11 Men de liknar faktiskt det, finns det randiga gerbiler? Eller det kanske bara är korten som luras? Flört

[Koppsal]
0

men det är ju från skuggan av takgallret xDD

southdakota
0

#14 Jaha, trodde de var randiga. Skäms *Trög*

enbartmalin
0

Mina sebramöss ser du här

Nu kan ni jämföra ;)

Hälsningar Malin

[Koppsal]
0

hahaha välkommen till min värld veronica xD du är inte den enda,  så det är inget att skämmas för XD

enbartmalin
0

Haha jaha, då var det inte konstigt vi tcykte olika veronica :P

Hälsningar Malin

[Koppsal]
0

haha jaja, Tungan ute

southdakota
0

Glömde säga att de är söta, lycka till med dem. Glad

[Koppsal]
0

haha tack,Glad<3

[Tassy]
0

Har inget särskilt att säga mer än det som sagts, förutom välkommen hit ;)

Pose-idon
0

Välkommen, men jag måste bara säga att tyg inte är bra för gerbiler eftersom dom kan tugga på det och få i sig trådar som fasnar i magen/tarmarna. :)

//Elin

Thenightwof
0

Välkommen och dina gerbiler var jättesöta. :)

[Koppsal]
0

tack :P jag känner mig väldigt välkommen här XD 

det var bra att du sa det där om tyg, pose-idon ska tänka på det, ska kanske ta bort den där hängmattan?? xD

Pose-idon
0

#25 Gör så du! :)

//Elin

[Koppsal]
0

aah, det blir nog bäst, man vill ju inte att nått ska hända liksom,, Tungan ute

Loveofmylife
0

Villka färger har dom ?

[Koppsal]
0