Nu måste det väl vara nära!
Nu är hon på dygn 23. Mestadels har hon bara ätit, druckigt och velat vara i boet idag. Hon har tvättat sig mycket i nedre regionen och sräckt sig och legat på sidan..har en bild där man ser bakdelen på henne. Usch va hon måste va värkar? Undrar när de ska ploppa ut då…
2 dagar till ;)
Hälsningar Malin

jo jag räknade på det men att hon orkar…kan ju bli tidigare.
hoppas kan man ju göra.
Håller tummarna 
Hahaha.. :P 2 Dagar till ;)
Hälsningar Malin

ja vi får se.. 
Vad kul! Det är Brownie som är pappa va? :D Många släktingar som födds samtidigt!
//Elin
Sträcker hon på sig och håller sig i boet så gissar jag att det är på G redan nu 
håller tummarna för en hög söööta ungar :)

inga ungar blev det igår…blir säkert den 25e iaf. kan inte titta till så mkt ikväll…har vart på en operation idag och känner mig halvt invalid…men vad jag kan se via kameran så verkar hon sova bara.
jopp bowniepownie är pappis =)

nu på morgonen föder hon barn!!! 
Oh så kul :D
Så spännande! 
//Elin

Nähä..så gick det år skogen..hon börja äta på alla…jag med min vanliga otur..
Beklagar
//Elin

varför kan jag ju undra…så irriterande!!
oj då :( jaja hon hade säkert en vettig orsak. Hoppas hon mår bra iallafall!

Har följt tråden och vad sorgligt
att det blev så här.
Är det vanligt att honorna gör så här? Vanligare bland förstföderskor?
#17 det är väl inte så vanligt egentligen. Men kan bli så om de inte är mogna för ungar eller om de behöver energi efter förlossningen. Ja det kan bero på ganska mycket.. man vet ju egentligen aldrig varför :/

tror det är rätt vanligt. gör dom det 2 gånger så ska de inte avlas på. lutar väl säkert åt det hållet nu känner jag på mig.
ok ja jag hör inte om det så ofta så drog den slutsatsen då ;) Fast nån unge tror jag säkert flera mammor äter upp men de kan ju vara pga sjukdom också..
Ja det var ju tråkigt att brownie inte fick bli pappa denna gång, men inte mycket man kan göra :/

Ok..väldigt tråkigt att det hände.

nä, inget kan ju göras men jag som väntat på det här så länge juh..

#22 Jag skulle oxå blivit besviken..även om man vet att det kan hända så väntar man och ser fram emot de små/ Tröstkramar från mig/Åsa

#23 tack…
Beklagar verkligen, så trist när det blir såhär :(
Men vad tråkigt! Beklagar! :(
Åh vad trist