Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettot-fiket
Läst 655 ggr
enbartmalin
0

Vilken stämmning!

Måste säga att jag just nu är helt toknöjd med att vara här inne på GIF. Vi har fått en sån trevlig stämmning och alla är trevliga och goa mot varann. Har vi olika åsikter diskuteras det på lugn nivå och vi respekterar varandra fast vi inte tycker lika.

Jag är så nöjd och glad här inne, det är så mycket bråk på alla andra ställen.

Jag tycker om att vara här Skrattande

Hälsningar Malin

[Tassy]
0

Ja, äntligen har vi fått till det ordentligt. Det är roligt att vara Sajtvärd igen! Glad jättebra jobbat allesammans.

enbartmalin
0

Ja, verkligen tack till alla medlemar som sköter sig extrem bra. Inga bråk alls, eller otrevliga toner heller.

Hälsningar Malin

Skrutt
0

Jag är ny här och känner att det är trevligt här Glad folket verkar hjälpsamma och trevliga.

enbartmalin
0

#3 Så bra :) Det är precis så vi vill folk ska känna.

Hälsningar Malin

LisaF
0

Jag håller med till fullo! På vissa andra sajter är det fula ordvisor ur mun vilket jag ser som ytterst opassande. Tycker man olika kan man säga det på vänligt sätt, vilket jag tycker medlemmarna i GIF gör :)  Tack alla!Glad

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

[Tassy]
0

Det känns skönt att det verkligen uppskattas att vi lyckats nå vårat mål. Det har varit rätt hårt stundvis, i synnerhet för mig som värd som ju är den yttersta ansvariga för GIF (efter iFokus ägare då givetvis).

Denna tråd gör mig glika glad varje gång!

Asa-S
0

Jag tycker oxå att det är skön stämning härGlad Trevliga människor och trevlig ton i trådarnaGlad

Katter3
0

Jag gillar också stämningen här! :)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se