Flyttat buren
Fick precis hjälp av pappa att bära ner akvariumet i lekrummet. (Typ som ett hobbyrum, men ändå inte.) Vi ska testa att ha gerbilerna där ett tag. Svartis håller mig vaken på nätterna och när jag väl lyckas somna brukar han väcka mig kanske runt 3-4 på natten. Det funkar inte när man ska upp tidigt och gå i skolan hela dagen.
Men nu är de flyttade och vi får se hur det fungerar. Jag erkänner att jag redan saknar att ha dem på mitt rum. Fast om jag vill kunna sova så var det nödvändigt.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Ibland måste man omprioritera lite ;)
Jag personligen har mina små sötisar i en avskild del utav mitt kök, men då pga allergi och inte sömnproblem :)
(jag reagerar på spånet, inte gerbilerna. Det går bra att låta dem ha spån så länge jag kan gå undan och sover i ett avskilt rum.)
jag sover lättast om jag har mina råttor springandes ute på sängen och krypandes över ryggen med sina vassa klor, extremt avslappnande för mig enda nackdelen är väl att en av dem är lite nafsig av sig så jag kan vakna någon gång av att han biter tag och försöker springa iväg med min stortå men så har han ju bästa namnet med ju "vilden" hahaha han är den vildaste av de 4 ju

har med i köket. har bytt till wellpapp och det fungerar mkt bättre än spånet tycker sambon =) han har allergi med mot dammet.
Jag har dem i mitt rum, tycker det funkar bra faktiskt, de väcker mig sällan 
Jag tar ut dem ibland på kvällen eftersom deras gnagande på trähuset mer eller mindre väcker hela huset.. särskillt mig :O
Hoppas inte de mår dåligt av att flyttas så ofta? det är ju inte långt bara till nästa rum.. :P
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus