Bildattack ^^
#3 Pied Variegated :)
Jätte söta allihopa :)
#7 tack så mycket =) (är det för mycket begärt att fråga om du vet vad de andra är?
)
#2 White Spot
#4 Pied Variegated, hon har väl vitt på ryggen? :)
#9 tack tack =)
jo, hon har någon liten vit fläck om det räknas ^^
White spot är inte med, men det är samma tecking som Patched på huvudet.
Patched: Grundfärg: Förekommer på enfärgade, tecknade och tippade djur. Magfärg: På magen ska finnas två rombformade vita fläckar. Teckningen kan framträda otydligt på nutmeg. Svans: Vit svanstofs är önskvärd. Tassar och klor: Vita med neutrala klor är önskvärda. Teckning: Teckningen ska bestå av tre vita fläckar, en på nosen, en i pannan och en i nacken. Fläckarna ska vara så jämna som möjligt, utan att flyta in i varandra. Fläckarna ska vara väl centrerade behöver inte vara runda .De ska vara tydliga och inte för små.
White Spot: Grundfärg: Förekommer på vitmagade djur. Magfärg: Enligt standard för respektive grundfärg. Svans: Enligt standard för respektive grundfärg, vit svanstofs kan förekomma. Tassar och klor: Enligt standard för respektive grundfärg eller vita med neutrala klor. Teckning: Teckningen ska bestå av tre vita fläckar, en på nosen, en i pannan och en i nacken. Fläckarna ska vara så jämna som möjligt, utan att flyta in i varandra. Fläckarna ska vara väl centrerade men behöver inte vara runda .
Hälsningar Malin
Sötisarna! :)
#11 Det var Emmajo som målade den ;)
//Elin
#13 Jag hade för mig det, men var inte säker och vågade där av inte slriva att det var hon om det var nån annan :P
Hälsningar Malin
De va ena rediga sötnosar du har fått
!!
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus
söttussar 
söta pälsbollar. ^^

Jack?!
LOUEN nej det kan han ju inte heta! Inte om jag ska han, jag kan inte ha två jack… -.-

Oh kain var hur söt som helst juh!! *kär* är han lilac?
#18 du döper ju ändå om alla, så jag döper dem som jag vill på papper ;)
#21 ingen aning xD men han är söt :P fast när man ser honom, så är han typ som en blandning mellan lilac och dove xD
#21 Då är han väl Sapphire. Sapphire ligger mellan Lilac och Dove :)

#22 visserligen men vitteckning bleker ju lite med. så det är mkt möjligt han är en lilac =)
Jag ÄLSKAR nr 3s färg, lite gråbeigh va ?:o