ett litet köp tipps
denna vattenflaska hitta jag på pwss, den har sugkoppar som man kan fästa på akvarieglas.
http://www.pwss.se/product.php?productid=8206&cat=897&page=2
kostar "bara" 91kr exklusive frakt. jag vet hursomhelst att sugkoppar kostar då jag köpt sådana då jag hade akvarier en gång i tiden.
Min knäppisar skulle ha sönder den :P Sugpropparna då!
//Elin
Jag har en annan variant av den som är super kass :P
Hälsningar Malin

aha, tråkigt. mina bryr sig inte om vattenflaskorna.
Jag har också en annan variant med sugkoppar, funkar bra tycker jag. Enkla att fästa, min kostade 59 på Djurmagazinet tror jag. :)

har en likadan fast jag köpte min från foderbilen.se
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
det skulle aldrig fungera till mina sugproppsätande vattenflaskstångande vattenflaskemonster 
Den där skulle inte ens sitta kvar ett dygn här hemma, dom hade börjat gnaga på sugpropparna på en gång =P

Jag brukade ha såna åt mina och det har alltid fungerat utmärkt, men senaste månaden har de tuggat sönder TRE stycken! Så nu är det vattenskål som gäller 
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]
Jag hade en från djurmagazinet med sugproppar - totalt värdelös var den.. Man fäste liksom (glas)flaskan i en ring som sugproppen satt fast i. Men flaskan kanade alltid ur, landade i spånet - gerbilerna fick inget vatten och spånet blev fuktigt..
Så jag körde på ett eget hemmabygge me en plastflaska o ståltråd
funkar hur bra som helst
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus
#9 har en precis likadan just nu(den med sugproppen), är verkligen värdelösa.
Så blir väl att köpa en ny igen.
#10 jaa, plus att själva ringen som flaskan sitter i är så pass tunn, så krävs de ju inte mycket av hårbollarna för att de ska knaga igenom den :/ Men om du har galler lock eller liknande kan ju köra på min variant med en flaska som också finns på djurmagazinet, som har en liten 'ögla' högst upp som man kan fästa en ståltråd i, - funkar kanon :D 
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus
#11 de bet sönder ringen imorse. Så får väl ta och köpa ny. :/
Har tyvärr inte gallerlock, så blir väl att köra på det vanliga med sugproppar.
#12 Det finns inga bra saker med gallerbur, så man kan inte säga "tyvärr ingen gallerbur"
//Elin
#13 jag menade själva taket.
#14 Jo, men då kan man säga gallerlock eller nåt :)
//Elin
Jo, men tror jag tänkte på gallerbur och råkade skriva det. :P
#16 Hehe okej ;)
//Elin
#17 har iaf ändrat nu. :)

Hade en likadan men den gled ju ur,dem gnagde på sugpropparna och den hoppa upp på den och gnagde på locket