Filippas bebisar
Hej hej, har nu äntligen tagit ur ungarna och kollat ordentligt på dom, inga missbildningar och det verkar vara 3 honor och en 2 hanar…
Här kommer bilder på de 10 dagar gamla bebisarna.
Ni får gärna skriva dit färgnamne, då jag är dålig på det fortfarande 
Här kommer en brun liten tjej tror jag det är

Black, Agouti pied varigated och Black pied varigated. Har alla vit på rumpan/ryggen? :)
Vad söta dom är! 
//Elin
Vilka söta, instämmer med färgerna i inlägg #4. ^^
Oh supersötisar! Blev tokkär i #2 

Villka sötisar
sötnosar 
Precis som pise-idon sa så är alla svarta med vita tecken Black pied varigated och den hel svarta Black, den "bruna" agouti pied varigated.
"Pied Varigated" är teckningen dom har :) Agouti och black är färgen. (Om du inte visste ) :)
Hälsningar Malin

Det är inte lätt bland alla ord att hänga med… men mirrtänkte att det va något sånt ja… tack för bekräftelsen.
Vet inte om man får välja favorit bland sina ungar, men annars tycker jag nog att Agouti flickan är sötast, bild 1, ligger så sött på handduken… 
#10 Alla har nog sina favoriter bland sina ungar, dom som inte säger det högt har nog det i smyg ;)
Jag antar att det är färgen som tilltalar dig då det inte fått personligheter riktigt än? ;)
Hälsningar Malin

#10 Jo det blir väl så att det blir färgen… En black har jag innan och 4 st black pied Varigated. Bara mamman som är Agouti, så därför blir nog Agoutiflickan en liten favvo… Just nu, ska jag nog tillägga… 

Tycker dom ligger så vansinnigt sött på den bilden
#14 Syskon kärlek ;)
Hälsningar Malin
Vad söta! :)
//Elin

Men gud då söta