Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettot-fiket
Läst 1141 ggr
Pose-idon
0

Dålig fart.

Jag tycker det är lite dålig fart på sajten. Det händer inte så mycket och många medlemmar här verkar mest läsa, inte svara å inläggen eller typ aldrig titta in. Finns det inget sätt man kan få hit mer aktivt folk?  Tungan ute Just nu är det nästan bara lekarna som hålls aktiva.

//Elin

isafisa
0

ja det kan jag också känna… Skulle ju vara jätte bra om vi fick fart på sajten mera :D Har faktiskt inga ideér just nu men hoppas någon annan har något förslag :)

Pose-idon
0

#1 Man kanske kan sätta upp lappar om sajten så det kommer fler medlemmar eller nåt sånt ^^

//Elin

[Tassy]
0

Jo jag funderar på att göra lite bättre reklam för sajten. :)

Men samtidigt har vi slagit aktivitetsrekord nu de senaste dagarna Guld i mun

Det beror väl förodligen på alla forumlekar, ska försöka få lite mer kvalité på aktiviteten :)

[Tearix]
0

svårt att bidra när man inte har någon kamera och inget nytt att berätta :p

[Tassy]
0

#4 du kan bombardera med frågor så har vi nåt att försöka svara på? Tungan ute hihi

isafisa
0

ja reklam kan man ju göra :)  skulle kunna sätta upp lappar här i stan :)

Pose-idon
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag gjorde en lapp. Tycker ni den är OK? Isåfall kanske man kan skiva ut och sätta upp den? Skrattande

//Elin

[Tassy]
0

Jag kan ta fram en reklamlapp för sajten som vi kan hjälpas åt att sprida. Har funderat på det ett tag :)

AnneN
0

Innan ni börjar sprida reklamlapparna så glöm inte att ni behöver få dem godkända av grabbarna bakom iFokus först!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Pose-idon
0

##8 Det är nog bättre att du gör den, min var endå inge bra Tungan ute

//Elin

Vikke
0

#7 skulle vilja se en lapp som täcker ett helt A4 så att det inte är massa vitt under, annars var den bra

//

Vikke Medarebetare på Hockey.ifokus

Norrskens Gerbiluppfödning

AnneN
0

Om ni vill så skulle jag under nästa vecka kunna fixa en reklamlapp till sajten, bara jag får veta vilken information som ska finnas med på den.

Bifogar ett exempel på hur det kan se ut.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Pose-idon
0

#12 Vad fin!Skrattande Bättre än min!

//Elin

[Tassy]
0

Nu är reklamlappen klar och väntar på godkännande. Tack för hjälpen ändå Pose-idon Glad

[Tassy]
0

#9 Jag vet ;)

[Tassy]
0

#11 Det är fixat ;)

Pose-idon
0

#14 Så bra! Varsågod^^ Visa upp den här sen så skiver jag ut ett ex. :P

//Elin

[Tassy]
0

Ja jag lägger upp den sen när den fått godkänt :)

Pose-idon
0

Det kanske kunde vara nån tävling ibland?

//Elin

HannaT
0

Folk är nog ute och njuter av vädret nu. På hästhoppning har det också gått segt sedan solen kikade fram.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

[Tassy]
0

Varsågoda, här är reklamlappen! Bara att skriva ut och sätta upp på tillåtna platser Skrattande

Pose-idon
0

#21 Vad fint! Sparade den på min dator.

//Elin

southdakota
0

#21 Fint det blev. Glad

[Tassy]
0

tack :)

TrisseCRX
0

Nu får vi ta fart på detta! Skrattande

ni som är bra på gerbilsjukdommar med mera,

läs min tråd ' vad kan det va? ' ;o

Fralice
0

Jag är läsaren ! ;D

southdakota
0

Puttar upp och frågar, är det bara jag som är grymt trött på alla lekar? ObestämdTungan ute

Royalz
0

#27 Nej! Förstör inte för denna sajten också :) Vissa lekar som gerbil färger är faktist bra så man lär sig :)

southdakota
0

#28 i och för sig , men det är ändå jobbigt när alla sajter bombarderas med massa lekar hela tiden Tungan ute

enbartmalin
0

#29 Jag kan hålla med om att det blir för mycke lekar. Dock uppskattar jag bild lekarna eller lekarna som är relaterade till gerbiler.

Namnlek, eller leken, associationsleken, pumleken coh gillar/gillar inte leken är dock väldigt onödiga och tar upp mycket plats :/

Hälsningar Malin

Royalz
0

Gerbil lekarna kan få vara kvar tycker jag, men dom andra som inte tillhör ämnet borde tas bort :)

[Tassy]
0

#27 Har tänkt samma tanke, tror vi får skärpa till oss lite faktiskt

southdakota
0

#30 Håller med, "Jag vill se färger" och de andra Gerbilrelaterade är lite vettigare, men tycker associationsleken och dem har blivit grymt uttjatade.

sissie
0

Lekar kan vara bra för att man ska gå tillbaka till sida för skojs skull och då upptäcka annat. Men det får ju inte bli för mycket.

Kan inte det vara så att Tassy och gänget ordnar vettiga lekar som också har värde av inromation, typ "Jag vill se!"-leken.

I sajt-reglerna kan det ju stå om det här med lekar att ni tar bort icke vettiga lekar.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

sissie
0

Sätter upp reklamlappen på mitt jobb (zoobutik)Glad

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

[Tassy]
0

#34 redan fixat för nån timme sen :P

#35 tack! :D

Pose-idon
0

Håller med, dom gerbilrelaterade lekarna är kul, men alltså 5-6 lekar som inte har emd gerbiler att göra känns lite jobbigt. Så blior man data seg av dom långa trådarna :P

//Elin