Presentera era gerbs :)
Nu när vi presenterat oss själva kanske det är dags att presentera gerbilerna?
Vet att det funnits liknande trådar tidigare, men det kanske är dags för en ny. 
Visa gärna lite bilder på dem också.
här e då vallmo och melon :D melon är 7 veckor snart och är en grey agouti och vallmo är 11 veckor och är en agouti.
Vallmo är lite hispig, men väldigt gosig och nyfiken, gräva är nog favoritsysslan jut nu ;P
Melon är nästan motsatsen, väldigt lugn, ganska nyfiken och jätte söt :) hon älskar att gosa i sitt lilla bo, eller att ta solrosfrön från vallmo XD
här är en bild på dem i deras "bo" 
Här kommer mina flickor då.
Starfighter är 1 år, fyller 2 i oktober. Hon är den tamaste av dem när det gäller mat. Väldigt nyfiken och vänlig, dock kan hon vara ganska pipig. (: Favoritsysslan är nog att gnaga och springa igenom tunnlar. ( ang. bilden så är Starfighters ögon inte så röda i verkligheten, är mer svart röda)(:
Moonlight är 1 år, fyller även hon 2 i oktober. Hon är tamast när man ska ta upp henne.Hon är oxå väldigt nyfiken och vänlig, men kan vara lite jobbigt när man sträcker ner handen i buren och man vill ge henne någonting då hon kan nafsa ganska hårt. Favoritsysslan är nog där med att gnaga. Brukar oftast bygga boet till Starfighter och sig själv. Hon är den som bestämmer i flocken. Favoritmaten är pasta och klyckling (barnmat).
( Starfighter är den ljusa och Moonlight black)
Orkar inte heller skriva om alla 18 (tror jag det är) så gå in på min och isas hemsida Norrskensgerbiler och läs om de olika flockarna.
Jag har fått höra att min hemsida inte funkar… här är den iallafall --> www.fortunas.se
//Elin
#5 den funkar fint!
mina finns på tassysgerbiler under "gerbilerna", dock ingen personlig info, än :P

Och 19 av mina 21 finns på min hemsida Västergårds
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Jag kan beratta lite om min aldsta flicka - Orion's Little Lotte.
Lotte fyllde 3 ar den 22:a februari, sa hon borjar bli ganska gammal. Nar hon var ung var hon ganska lugn och avlappnad, men sedan hon fyllde 3 har hon blivit popcorn pa nytt och det ar svart att forsta vart hon far sin energi ifran! I handen ar hon snall, men i soffan ar hon rallydrottningen…
Hon ar dotter till mitt forsta avelspars 2:a och sista kull. Som mamma till Nidawi och "Point" sa har hon grundat valdigt mycket av min avel ocksa! Eftersom hon fortfarande ar frisk och pigg sa kanns det som ett mycket bra val jag gjorde for sa lange sedan.
Hon har alltid varit favoriten; hon har varit med under de storsta forandringarna i mitt liv och ar med an.
Hon har hunnit byta hus (tillsammans med mig) 2 ganger och hon har bytt burkompis nagra ganger. Ett tag levde hon i en fantastisk flock pa 5 honor och numera bor hon ihop med pojkvannen Simba.
Jag håller på som bäst att göra i ordning en ny hemsida. Den är snart klar men det tar sin tid. Det är så mycket som man vill ha med. Så ni får hålla till godo med min gamla sida så länge.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!