Nu väntar vi bara på att hon ska bli gravid...
Nu sitter Polly (envis-maja som är kräsen med killar) ihop med Ferrari. De har bott ihop över natten och allt fungerar bra. Vi vet inte om de hunnit para sig över natten, men förhoppningsvis har de gjort det.
Vi hoppas få en kull DEH-bebisar i slutet av Augusti alt. början av september om de inte parar sig på en stund.
Denna parning hoppas vi ska ge snälla och lätthanterliga gostroll. Mamma Polly är väldigt snäll och lätt att ha att göa med. Samma gäller för Ferrari, en underbart snäll kille som verkligen slappnar av vid hantering.
Dessa två kommer få 2 kullar och vi kommer spara en hona och en hane själva. En hona är eventuellt redan tingad.
Kommer sälja de flesta till sällskap, vill inte att denna linje överavlas.
Bild: Polly - Nutmeg PC
Ska se om jag hittar en bättre bild på ferra eller en bild på dem tillsammans :)
guud, dom var ju bara så sööta, det kommer säkert bli fina ungar 

Oh, spännande! Lycka till 
Vad söta, Ferrari ser ut som en myspropp. 
Sötisar, haha jag skrattade åt den första bilden på Ferrari 
//Elin
hihi jo de bästa är ju att han precis då är påväg att bajsa ;) Syns om man kollar noga ^^
#8 Hahahaha xD
//Elin
Jättefina gerbiler. ^^ Ungarna blir säkert superfina.
Lycka till!! :D
Hälsningar Malin
#4, 5, 6, 7, 10, 11 Tack 
Nu är jag kanske lite efter… men är du och isafisa hjärtevänner? :O
Hälsningar Malin
#13 haha, ja du kan kalla det om du vill :P
Om du dessutom kollar isas signatur och kollar in min personliga sida så ser du att vi länkar till samma hemsida.
#14 Åhå! Jag förstår!! *Totalt efter*
Hälsningar Malin
#15 hihi de e lugnt :) Bra att veta att vi inte är övertydliga om det ;)
#16 Jag vill också ha en kille som gillar mina djur!!! Orättvist ju! ;)
Hälsningar Malin
#17 ^^ Mjo de e ganska praktiskt
#18 Jag har så många djur att jag skrämmer iväg varendra man som ens är intresserad :P Och nu har jag tagit över er tråd. Sorry !
Hälsningar Malin
Ska försöka ta några bilder på dem tillsammans. Dock gömmer de sig i huset hela tiden.
hihi undrar va de gör därinne…….
Fick ta och lyfta på taket för att få ett foto
#22 Sötaisarna ^^ Haha dom bara: VAD? :)
//Elin
Åh, så söta :)
Åh äntligen har hon valt sin prins :') Längtar tillsa jag komemr hem och får se dem :)