Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettbeteende-temperament
Läst 936 ggr
[Tearix]
0

galet popcorn

Caithlin Dar min nya gerbil flicka är ett helt galet popcorn. I lådan springer hon gärna över handen, tar mat ur den, kommer fram om man gräver i spånet osv. Men hon gör allt hon gör i 150% hastighet =D Jag kan lyfta henne med två kupade händer men det är inte populärt.

I förrgår när jag skulle byta vatten skuttade hon ut -jag hann knappt uppfatta det.. och ner på golvet! hon är så fruktansvärt snabb, jag fick springa och stänga alla dörrar till rummet hon var i, men sedan tog det inte så lång tid att få in henne som tur var, men hon vart vettskrämd för jag var tvungen att snabbt som attan dyka ned med handen över ryggen på henne =(

Och jag tyckte hon var så lugn hos Sissie när hon satt i min hand även om hon ville gå upp på armen.

Hon kommer i allafall mycket bra överens med min andra hona, men kanske saknar hon sina syskon för det är inte mycket fart i Tussilago :P kanske tycker hon att Tussilago sover för mycket.

bilder kommer…

isafisa
0

hihi gulligt :) Men hon lugnar sig nog snart :)  Har ju två av hennes syskon hemma, Curzon Dax och Companion :)

sissie
0

Dom är i alla fall lugnare än Deanna Troi. Henne har jag fått för mina synder tror jag!

Pain in the A

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Vikke
0

Haha du ska se Curzon Dax, flyger som bara den och busar ständigt med de andra i buren.

//

Vikke Medarebetare på Hockey.ifokus

Norrskens Gerbiluppfödning

sissie
0

Kul att det är fart i dem. Det är så mycket roligare med busiga fartfyllda ungdomar. Hoppas de lugnar ned sig till gosiga vuxna sedan. :)

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Vikke
0

#4 hoppas jag verkligen haha, annars kommer jag få det jobbigt ;P

//

Vikke Medarebetare på Hockey.ifokus

Norrskens Gerbiluppfödning

isafisa
0

Haha ja Curzon passade ju inte med Lappis och Twix utmärkt, alla är lika energiska :P

[Tearix]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en bild..