Den fula blev den vackra!
Hade en liten tös i en kull som skulle sättas ihop med en annan hona, allt gick perfekt och de var lugnt några dagar. Sen fann jag min stackars lilla tjej helt sönderbiten och livrädd, 7 veckor gammal. Det var ingen som ville köpa henne längre då o jag ville inte direkt sälja henne heller. En annan tjej lämnade återbud på hennes syster, så nu har hon suttit med sin syster och har hunnit bli 4 månader. Hon är världens trevligaste tös, nyfiken på allt! :) Tänkte bara visa er att även de som ser hemska ut med sår, kan bli hur fina som helst! :)
Hon är den högra gerbilen på bilden, den vänstra är hennes syster

Åh, vad fina de är!

#1 tack! :D De är verkligen underbara :)
Jättevacker! Supersöta med! :) Vilken färg? 
//Elin

#3 Polar fox och vittecknad silver nutmeg :)
Mycket vackra! Hade en lite silver nutmeg i en av mina kullar. Tyvärr så dog hon mycket tidigt.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
#4 Superfina :)
//Elin

#5 vad tråkigt :(
Åh, vad fina dom är! :)
Väldigt tjusiga damer. Tur hon klarade sig så bra!

#9 Ja, det var det verkligen! Har inte speciellt stor erfarenhet av gerbiler som bråkar… har aldrig haft problem med att säta ihop mina egna gerbiler med varandra.. har kanske lite med bakgrunden till honan hon skulle sättas ihop med att göra , vet inte riktigt vad som gick snett

Otroligt fina flickor :)
Vad det kan bero på att det blir bråk är ofta omöjligt att säga egentligen.
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

#11 Ja, så mycket vet jag iallafall ;)
Jätte fina :)
Gud vad vackra! Kommer de ifran de jag tror…? 

#14 Lilja o Virikas ;)
Kimme! :) Jag har mejlat dig, har en grann-tös som vill ha gerbiler. Hon hade tingat två hos mig men oturligt nog dog den ena. Har du några ungar eller på G?
Hälsningar Malin

#16 Ah Sorry Malin, jag såg och läste ditt mejl men hann inte svara och sen glömde jag bort det. Jag har tyvärr inga ungar nu och planerar inte några på ett bra tag heller =/ Hoppas du kan få tag på någon liten tjej!
#15 Kollade pa bilder av Virikas igar och insag hur mycket jag faktiskt saknar den lilla skiten. 

#18 Han är underbar (A) Du får gärna komma o hälsa på honom :D

jätte söta :)