Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettot-fiket
Läst 602 ggr
[Tearix]
0

Spökande gerbiler på natten...

Ja i natt sov jag jättedåligt, för så fort jag lade mig hörde jag "tip tip tip tip prassel prassel"…

Jag var yrvaken och tänkte att någon av dem var lösa.

Det lät precis som nånting som tippade fram på plastgolvet i sovrummet. Men de var så klart inte lösa. Vet inte varför jag letade i sovrummet innan jag kollade lådorna =D.

Tänkte tillbaka på när jag hade tamråttor i min etta och de puttade upp dörren till voljären och sprang upp i sängen och kom och pussade mig på munnen när jag sov…

Jag tror det var grannen ovanför mig som sprang runt, eller om de har en hund som tippade runt.. det är så lyhört här.

emwa
0

Vad läskigt :/

MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

burmesee
0

Haha poltergeist gerbiler :)
Förmodligen är det väl bara gerbilerna som lever rövare i sina burar, men jobbigt om du inte kan sova på nätterna, har du möjlighet att ställa dem i ett annat rum?

Disa, Hollywood's gerbiluppfödning

[Tearix]
0

nej det var inte dom, de låter "gräv gnag gnag" ;p och är inte i samma rum.

Royalz
0

Det kan vara möss/råttor i väggarna ^^

Har vart med om någon liknade, det prasslade och hållde på bakom min garderob. Det var skitläskigt och efter någon vecka så slutade det.

[Tearix]
0

ska sätta upp en musfälla.

jag tänka mig att de har ett paradis hos mig.. matsmulor ( från de andra djuren) och ombyggnation så det står saker överallt

annaforsgren
0

läskigt:P Själv hör jag också grejer när jag ska sova, bor också i lägenhet. Det knäpper i rören, knakar i sägen, och det går folk på övervåningarna.
det är därför jag inte kan sova själv hemma.

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Pose-idon
0

Jag kan inte sova om inte gerbilerna prasslar :) Fast nu sommnar jag jämt till radion så… Men iallafall, jag blir orolig om jag INTE hör något Tungan ute

//Elin

Angelclaw
0

haha jag skäller och hyssjar mina :P Grannarna måste tro jag är knäpp :)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

southdakota
0

Jag tycker det är lite mysigt att somna till gerbilernas bakgrundsljud, de står ju mitt emot sägen också. Flört