OT - Bomb i Jakan
Kunde inte sova pa hela natten sa jag fick runt 3 timmars somn runt 11-14… Sen vaknade jag av att det var ett javla liv utanfor med polisbilar och brandbilar. Trodde det handlade om ett ran igen sa jag brydde mig inte sa mycket.
3 timmar senare vid kl.5 skulle jag ga ner och kopa jordgubbar… men precis ALLT ar stangt, allt ar borta och marknaden ar inte dar. Gick vidare och dar ar det avsparrat och mer poliser/brandman osv an jag nagonsin satt pa samma stalle forut.
Gar en bit till och da far jag se en san dar "bomb-robot" som massor star och fotar. Pratar med en polis och mycket riktigt; de misstanker att det ar en bomb. Det kan vara falskt alarm ibland men ofta smaller det och da ar det inte sa kul som hon sa.
Sa… ja… vi lar val fa lasa om det har i tidningen imorron. Tror och hoppas att det ar falskt alarm men lite oroande ar det faktiskt, for jag trodde saklart aldrig att det kunde handa har!!
Oj, Hoppas det bara är falskt alarm 
//Elin
http://www.dn.se/sthlm/misstankt-bomb-i-jakobsberg-1.905154
"Stor sprangkraft"..? Emma funderar just nu pa att ta sitt pick och pack och dra!! 
#2 Låter inte kul, usch 
//Elin
Oj, hoppas verkligen att den är fake
Fy vad läskigt!
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!

Usch! :s
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]
Jag ska inte stressa upp mig sa mycket… imorron kanns det nog bara coolt att jag fick se allt live.
Det var falskt alarm. 
http://www.dn.se/sthlm/misstankt-bomb-skapade-stort-sakerhetspadrag-1.905154
Vilken tur! 
//Elin
Oh så skönt! Men läskigt!
Visst är det skönt att det var ett falsklarm men just då lär det har varit rätt skrämmande för många.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
James bara skrattade och var avis for att han missade det, men jag tror jag reagerade annorlunda just for att jag faktiskt var dar och sag allt. Det ar overkligt anda, om man inte ser det sa tror jag inte att man riktigt inser allvaret i en san situation egentligen. Vi ar ju ganska bortskamda med att inget nagonsin hander.
Vad skönt att det var falskt. 
Vilken tur! :)