spån i block och en ny hylla.
Jag har köpt packat spån från mataffären det kostar 13 kr st, jag tog bort plasten och så staplade jag dem på varandra i lådan så att det blev som ett hålrum under. Så fick busarna gnaga böka och riva i dem och bädda själva :) jag tror de tyckte det var kul, de höll i gång en bra stund i alla fall och har inte haft isär alla bitarna ännu.
Sen ordnade jag en ny hylla. ska se om jag kan fota det senare. den är jätte enkel, jag hittade en stege i trä i modell jättestor
bland mina gamla burar. Den lutade jag mot väggen och sedan lade jag en kort planka i krokarna på stegen. krokarna håller fast plankan och på den har jag sandskål och mat.
Oki, men du vet att det är billigare att köpa pressat spån i storpack va? :)
Vad kul! Som Tassy säger är det blilligare att köpa storpack med pressat spån 
//Elin

Jag däremot är imponerad av priset :O I snobbTäby går mina pack för minst 19 kr styck!
Medarbetare på fantasy.ifokus
här kostar ett block 24 kr/st
Hos oss kostar de 14 kronor.
förmodligen men jag kan inte släpa det på buss och tåg.

Jag släpade en 110 liters påse en gång :P Det var kul, alla fjortisar glodde skitsurt på mig :D Vet inte varför, men det gav mig en stor tillfredsställelse ^^
haha
men jag ska nog testa att beställa från nätet :)
#7 hihi, you go! Hejja! 

//Elin

#10 Dock var det väldigt tungt, så jag såg nog rätt krum och böjd ut! xD
#12 jag kan tänka mig det hehe, personligen orkar jag inte bära dom där monsterbalarna, jag får släpa dem så gott jag kan hehe, tur man har bil :)
Det är verkligen synd att så många djuraffärer får slå igen.
Man kan ju tycka att det är bra om färre djur säljs från grossister, men det finns alltid två sidor. det är besvärligt när det inte längre finns någon affär i närheten där man kan köpa mat spån burar osv… eller bara gå in för en trevlig pratstund om de små liven..
#14 Jo men vissa djuraffärer kan ju inte så mycket om typ gerbilerer heller, om dom verkligen KAN saker och säljer saker om passar djuren så kanske dom får flera som köper där liksom.
//Elin

Nu är jag däremot i himmelriket :D Upptäckte nyss att Coop jag jobbar på säljer spån för 40 spänn, 60 liter. YES! Jobat där sen april…duktig kille….
#7: 110 liter? Jag har kånkat runt på 400-liters balar XD
Tänk då hur krum och böjd man ser ut ;) Hahaha, nej men jag har faktiskt inte sett några 110-liters balar, det var därför jag frågade :)

#17 Woah, det var mycket! :O Joo, personalen sade att det var det iallafall, löst spån dock. Otympligt som få, fick ha ett säte till bara den :P
ja det var dom där 400litrarna jag tänkte på också, hårt pressat spån hehe, det är dom jag inte orkar :P