Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettot-fiket
Läst 620 ggr
Emelie-tex
0

Någon mer som har problem med MSN?

Hej, jag kan inte logga in på MSN längre, den loggar bara ur sig hela jäkla tiden. Någon mer som varit med om det?

Hur löser man det?

AnneN
0

Kan det vara så att du har en gamal version?

Får jag problem med MSN så brukar jag lösa det genom att avinstallera den jag har och ladda hem den nyaste.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Emelie-tex
0

Jag har ju en skoldator, så jag kan inte avinstalera eller installera nytt :-( Får väl stänga ner det och starta upp det om ett tag igen. och hoppas det fungerar

tjoffsa
0

det kan vara störningar i internetuppkoplingen med..hm fast då borde ju explorer med försvinna. hade en kompis som hade samma problem tidigare å då var det nå med uppkopplingen iallafall.

Emelie-tex
0

Ja allt annat funkar ju. Jag får väl be killen kolla på det när han kommer  hem. säkert jag som är mindre teknisk än min 6 åriga syster som har stulat till något Skrikandes

Pose-idon
0

Har du live eller live beta? Live brukar krånglar, ibland kan har med, som Tjoffsa säger, internetuppkopplingen och ibland krånlgar det bara. Man får vackert vänta. Tungan ute

//Elin

Emelie-tex
0

ööö?? Live vadå?? Förvånad

tjoffsa
0

oj, dags byta upp kanske hehe..live messenger är en nyare version =)

Emelie-tex
0

Okey *känna sig lika teknisk begävad som en nyfödd gerbil*Foten i munnen

Solaika
0

Ibland är det helt enkelt msn som är cp. Då är det bara att vänta som gäller.

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

enbartmalin
0

Du kan alltid fråga inne på datorn.ifokus

Hälsningar Malin

Vikke
0

Det kan också vara så att brandväggen har börjat blockera MSN och därför kan du inte ansluta dit, så testa gå in i brandväggen och tillåtna uppkopplingar/anslutningar Tyst

//

Vikke Medarebetare på Hockey.ifokus

Norrskens Gerbiluppfödning