har någon något tips på ..
uppfödarnamn ? det är helt blankt i huvudet när jag försöker komma på något passande uppfödarnamn.. Har guldhamsteruppfödning och kommer även ha liten gerbiluppfödning med :)
kom gärna med massa tips och förslag! 

jag ska ha ett och samma uppfödarnamn men vill även föda upp gerbiler med om ett tag ^^
Om det var det du menade ? :)

haha ja , samma här ^^ :p
därför bad jag om hjälp. (:
Tänk nåt du tycker intressant och sök på internet ;) Jag tycker mytologi är lite intressant, sedan sökte jag på olika gudar i grekisk, nordisk och romerskt mytologi och fasnade för Fortuna. Fortuna betyder även tur på latin ju. Sånt kan man ha i tanke när man bestämer tycker jag :)
//Elin
Förslag:
Sahara's
Här är min tankebana: Gerbiler kallar ju tidigare för ökenråtta och ökenmöss har jag också hört. De bor visserligen på stäpp men stäpp ligger ju i närheten av öknar många gånger. Gerbiler badar i sand. O S V. Hamster lever ju ungefär liknande. Badar i sand o s v.
Dessutom så har du nicket Saraah-s. Vräng till det lite och du får Sahara's.
Pice of cake!
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!

#5 okej , riktigt bra förslag , men har sökt på saker jag gillar men finns inga passande namn där tycker jag , och då tänkte jag att ja sökte på ord tex dream´s och Passion´s hamsteruppfödning .
Men jag vet inte än ^^ :)
#6 haha okej , gillart ! :p rätt häftigt namn.
med tanke att både hamstrar och gerbiler bor ungefär i öknen och plus att jag heter sarah med så blev det ju perfekt !
inte likt något annat uppfödarnamn heller eller så. :)
jag får tänka på det , men kom gärna med mera förslag !

nu har jag bestämt mej :p
det blir sahara´s uppfödning !
tack så jätte mycket sissie för att du kom på namnet och allt !
nu ska jag bara reggistrera namnet med :)
gillar namnet skarpt ! 
#8 så kul, blev ett jätte fint namn :D
Så kul Saraah-s att du gillade det. Det bara ploppade upp i huvudet på mig.
Lycka till!
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!