Nu är dom här :)
Sötnosar! Förstår att du fastnade för de 
Dom är jätte söta men vilda :) Men dom är ju bara 6v än så dom blir nog lugnare med åldern får jag hoppas :)

Mycket träning och tålamod så lugnar de sig :)
Medarbetare på fantasy.ifokus
Borde man inte kunna märka dom med typ nagellack för att kunna se skillnad på dom? För så vet jag att man gör med hamsterungar som ser likadana ut.
Ingen aning… Själv har jag två blacka småtjejer som är lika med undantag av en vit rand från haklappen till magen… Kanske dina har något liknande?

Nej, inget nagellack på dem. Det är giftigt och de äter på det. Jag hade två ungar här hemma som va saffron. Jag klippte den ena lite på ryggen för att se skillnad på dem.
För övrigt så heter min burmese oxå Felix ;P
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Du lär dig se skillnad på dem snart :) Det brukar ploppa upp små skillnader efter hand liksom. Väldigt söta är de, långa fina svansar har de verkar det som också :)
Det går frammåt :) Nu kommer dom fram och sätter sig i handen och ibland kan jag lyfta runt dom lite i buren :)
Imorgon får dom flytta till en större bur med bättre grävmöjligheter så då blir dom nog glada :)

är inte en av dom lite mörkare på ryggen en den andra ? :)

okej, är inte den ena större än den andra då ? :)
någon liten skillnad på dom borde det vara (:
Jag hade två exakt likadana Black förut, de var i samma storlek hade inte mer eller mindre vitt, men helt olika i personlighet så förmodligen ser du skillnad på dem så
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning
Så fina!
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Idag kom jag hem till pappa och dom fick flytta till en stor låda med massa spån i :)
Bilder kommer på dom snart :)

Fina! :)
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]