Jag ä så glad!
Jag har just fått reda på att två av mina bebisar i C-kullen är Sapphire. Tassy hjälpte mig att komma fram till det. Stort tack Tassy!
Och inte nog med det. De är båda Pied och båda är tjejer. En av dem kommer att stanna hos mig. Jag bara älskar alla varianter av silver till lilac. Även svart med tecken gillar jag.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Vad skojj! :D Alltid kul med oväntade färger.
//Elin
oh så kul :D Fin färg det där :D
Jag hade en gång i tiden för några år sedan en lilac som hette Laila. Hon var hur mysig som helt. Hon var nog den som gjorde att jag fastnade för den typen av färger.
Jag bara måste spara en utav dem. Kan nog inte spara bägge. Måste ju tänka på plats också. Sen så måste man ju även kunna få plats med lite nytt blod också i framtiden.
Wrooom!
Vad härligt! :D Får man se bilder? (A)
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning
Visst! Ska fotografera dem snart. Har inte riktigt tid idag. Kanske i morgon!
Efter jobbet.
Wrooom!
Okej ;) Låter bra, ska bli kul att se! :)
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning
Håller med, ska bli spännade att kika på. 
Jag vet inte riktigt hur Sapphire ser ut… :P Jag kollade genkoden och det är en rödögd och colourpoint, men jag kan inte gissa hur dom ser ut, men superfina verkar det som! :) Min egna dröm är en Lilac ju ;)
//Elin
Dom ska vara riktigt ljust lila. Ljus silver. Ni får se när fotona kommer
Wrooom!
Vad kul!
Lilac, sapphire och dove som ar sa underbara farger! Har sjalv en ef-lilac sa hon ar ju lite ljusare an normalt ocksa, superfint.
Hade jag valt ur den kullen hade jag nog tagit henne… Det är en sån där färg man bara drömmer om att få se. Synd för min del att småsystrarna inte fick den färgen, men jag ska inte klaga - speciellt inte med tanke på att de är hur goa som helst…

Bildbildbild *dreggel*
Medarbetare på fantasy.ifokus
Vad roligt, sapphire är en jätte fin färg! :) Har också en sapphire här hemma, egenuppfödd ;)