Filmer
Hej allihop!
Tänkte ska en ny tråd för att höja aktiviteten lite. (För jag är nog inte ensam om att hänga här för jämnan.) Jag har sett att det har dykt upp fler och fler filmer i inläggen och jag tänkte att här kan vi dela med oss av alla filmer på våra små älsklingar. Är ni inte lika blyga som jag får ni gärna berätta lite om dem i filmen, men alla filmer är självklart välkomna. 
Bra idé :) Fast jag vägrar att prata, det råkade jag göra i en anna film xD
//Elin
#1 Man låter så konstig på film, i alla fall jag. 
#2 Det är för att du är vann att höra din röst annorlunda, så sen blir det larvigt xD
//Elin
Hur sätter man in filmer direkt i inlägget?
Gå in på youtube, kopigera där man skiver inteentaddres, gå hit igen och klistra in det i "skriv inlägg fast rutan vid Video-URL ;)
//Elin
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vet inte vem som gjort den här men den är verkligen UNDERBAR! 

//Elin
#5 Kommer den direkt i inlägget då? För jag har provat med det tidigare. (Fast då var filmen från TinyPic.)
#6 Har sett den tidigare, det är verkligen supersött! 
#7 Det funkar bara från Youtube har jag för mig.
//Elin
#6 Haha, har sett den där förut, fett skön! :D
Det finns en julversion också ;)
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning
#10 Jag har aldrig sett julversionen, tack för tipset! 
Nu gör jag ett försök och lägger in en film på min lilla sömntuta. 
Jag måste bara dela med mig av en annan film också. Inte min gerbil, men den är väldigt duktig. En riktig liten stjärna. 
#12 Naaw så söt! :) <3
#13 Nemen shit vilken gerbil! :O Den gjorde ju banan helt självmant, men har man tålamod och vilja så går det ;)
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning

Åh så söta alla tre videor var! :) Gerbils of the caribbean var nog min favorit, speciellt där de är med ljud från originalfilmen =)