Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettburar-inredning
Läst 1069 ggr
Royalz
0

Antonius låda som tillfälligt boende?

Jag ska ev skaffa 2 gerbil honor snart och jag kommer inte ha möjlighet att ta mig till IKEA och köpa den största SAMLA lådan innan jag får hem dom.

Är det jätte djurplågeri att ha 2 gerbiler i en 50L låda i max 4 dagar? Det är bara ett tilfälligt boende tills jag hunnit skaffa en större låda. Dom kommer självklart få ha massa spån och saker att gnaga på.

(Vet att minsta tillåtna är 54L för 2 gerbiler)

southdakota
0

Jag tycker det är helt okej när det bara rör sig om 4 dagar. Glad

sissie
0

Jag tycker det är helt ok att de bor lite litet under några dagar. Det är ju bara en tillfällig lösning tills deras bur blir färdig.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Royalz
0

Okej va bra :)

southdakota
0

Roligt att du ska skaffa gerbiler förresten. Glad

Royalz
0

#4 ah :) Hittade en som hade fått burmese ungar, och jag är verkligen svag för just burmese så jag tänkte att jag ska nog skaffa ett par :)

southdakota
0

#5 Ja, Burmese är supersött! Likaså Siamese, Lilac, Agouti, Black… haha, själv är jag nog svag för alla färger. Tungan ute

[ElisabethYL]
0

#6 samma här haha.

Nej, nu får nog även jag hålla mig till ämnet… Under ca 4 dagar så kan jag i prinsip sätta mina i burar som jag inte ens tror är 45 liter, så 50 liter måste ju fungera då…

Vad roligt att det blev gerbiler för dig med Glad

Royalz
0

Jag har varit sugen på gerbiler ett tag och när jag fick syn på dessa ungar var jag bara tvungen att slå till :D

isafisa
0

Det ska gå jätte bra i typ fyra dagar, är ju lite skilnad på regler när det inte är permanent boende :) Så nog ska det gå bra :)

Om de dessutom inte är vuxna än så tror jag det ska gå bra :)

southdakota
0

Vem kommer dem ifrån då? Eller dem kanske inte är från uppfödare? Flört

Oavsett vilket kommer du nog inte ångra att du skaffade dig ett par. Skrattande

burmesee
0

Ja, 50 liter är inga problem under så få dagar.
Härligt att du har blivit intresserad för gerbiler, när får du dem och vad ska de heta?:)

Disa, Hollywood's gerbiluppfödning

sissie
0

Välkommen i gänget! Här har vi kul hela dagarna!

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Royalz
0

Jag har inte kommit på några namn ännu :)