nu har jag 6 "monster" till :-)
Ja idag var jag till Deje och hämtade 6 st små gerbiler från Katteeen :-)
De bodde i mindre samla lådor men jag köpte 130L åt dem, så nu har de SUPER kul. :-)
Skickar med en bild på Popsy som funderar på om det är värt att hoppa i sand badet :-P (det är spån på hennes huvud, hon hade just byggt en fin fin gång)
Ska försöka passa på att ta kort när resten av dem sticker upp huvudet (bygga gångar är JÄTTE skoj)

Jag kan inte skicka fler bilder :-( Datorn vill inte. . . . *snyft*
Sötisar 
//Elin
Vilka söta små gerbiler!
Jättesöta! :)
Men bor hanar och honor blandat?
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning
#6 det tror jag inte :P
Söta! :)
Aww, sötisarna :) <3
Förstår att de blev glada när de fick större burar, de var nog rätt less på att bo i små 65:or. :)
Kommer sakna dem, men jag vet att de får det superbra hos dig :)
Hur gick det förresten att komma hem igen? ;)
Vet du vilken av Suntina och Litchi som är vilken? Kanske inte nämnde det.. Litchi är liite mörkare i pälsen än vad syrran är, men skillnaden är inte alls lika stor som när de var lite yngre.
Skickar med en bild när de var bara 9 dagar gamla, rätt dålig kvalitét dock..
Det är Litchi som är halvt ute på vift, och Daidai som nästan står på huvudet (han var jätteljus!). Det blev en lite mörkare, en lite ljusare, och tre mellanting i den kullen, en av dem flyttade till Tobias844 här på iFokus, så alla utom en bor nu hos dig. Ser du nyansskillnaderna? :)
Kan tillägga att jag envisades med att Litchi var en Black när hon var liten bebis och bara hade fått pälsstubb, så mörk var hon.
Och Daidai hade lika gärna kunnat varit en DEH :P
Här har vi en till bild, på hela famlijen (även om inte alla ungar syns). Litchi längst upp i högen, och Daidais huvud nedanför henne. :) Sen tror jag du ser vem som är Popsy och vem som är Björn, va? ;)

#6 Nej jag har tre samla lådor på 130L Styck :-) Så killarna bor i en egen :-) Och sen två honor per bur i de andra två.
#10 Nej det glömde vi, jag satt just och tänkte skicka ett medelande och fråga :-P
#12 Hur kan det varam tråkigt med sånna sötisar? 
//Elin
#13: Tyckte väl att jag inte hade tagit upp det ;) Men dåså, nu vet du :)
#14: Vet inte
Haha, men jag kände att jag kapade tråden ;)
Ujujuj så söta de är, man skulle kunna äta upp dem! :D
#13 Hahaha, tänkte väl! ;)
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning