Längtar
Nu är det inte lång tid kvar tills det kommer hit flera pälsbollar 
De som ska få flytta hit är inga mindre än
Basilika (ska få ny kompis - jag lovar)
Kanel och Persilja (ska oxå få en ny kompis)
Gus och Pegasus
Trulls, Rufus och Crux
Sunny och Cissi
Kan inte hjälpa det men jag längtar faktiskt efter att få åka och hämta de… De ska hämtas 28 maj och 1 juni om jag minns rätt på datum.
Är det någon som har nåt bra förslag på något lite extra gott eller någon rolig leksak så att de känner sig välkomna?? 
Dom sm? ?r ju lite petiga men testa vetegroddar.
//Elin
Hihi, så jag kan inte ge de vad som helst m.a.o. 
Hur många gerbiler har ni när ni hämtat de på listan? =)
#3 Mer än mig iallafall xD
//Elin
Haha, ja låångt mer än mig också :p Börjar bli ganska många antar jag?
Jo, det blir en del, har faktiskt tappat räkningen. Men vi ser till och kommer se till att vi tar oss tid med djuren vi skaffar oss :)
Det är något vi inte tummar på…
Förstår inte att det är så lätt att det blir fler… Vi började med tre och då sa vi att det var stopp - varje gång det är köpstopp här så blir det fler
Kanske ska sluta med köpstopp????
Haha, ja ;D Det händer lätt att det blir fler. Längtar verkligen efter att få en kull med bebisar nu. Tänkte ev. behålla 2 honor från den kullen om det blir några vill säga =)
Den 29:e var det väl? :P På fredagen.
Förstår att du längtar, de är så trevliga så :)
Måste bara få Pegasus att sluta nafsa på mig, han kan bli lite kaxig ibland och göra det (konstigt att jag fick så kaxiga ungar! :P), men har påbörjat blås-behandling och förhoppningsvis växer han ifrån det snart, han är ju faktiskt bara en bebis fortfarande ;)
Jo, det var visst den 29:e - blandade bara ihop dagarna…
hihi ni har hamnat i den vanliga gerbilfällan, man skaffar ett par och sen har man 100 inom ett år :p