Våga sätta ihop?
Jag hjälper just nu en kompis att sätta ihop ett par honor. Den ena är ca sex månader och den andra är just nu snart 4 månader, dom har satt ihop sedan den yngre var 7 veckor. Hittils har jag inte tyckt att dom varit redo att sättas ihop.
Så idag hade mina föräldrar varit uppe i mitt rum för att byta gardiner, då hade dom tagit bort plastbruken, med mat i, från burtoppen på den avdelade buren. Jag hade den där för annars kan dom hoppa över till varrandra, och just det hände. Detta märkte inte dom, sen ca en timme senare såg dom att honorna satt ihop. Då hade min mamma frågat varför de var ihop i en delad bur, då hade min pappa svarat typ: Jag vet inte, Amanda har koll på det.
Detta hände nån gång vid 12.00 och jag såg inte att dom satt ihop förän nu. Alltså ca 5-6 timmar senare. Fick nästan en hjärtattack när jag såg det =P Ingen av dom har bitsår eller nåt, den yngre har bara en torkad kissfläck på ryggen, men det är typ som om dom ibland gör varrandra rädda. Tex, den ena springer fram till den andra bakifrån, då typ hoppar den andra upp lite i luften och springer och gömmer sig i spånet.
Nu undrar jag om jag ska våga fortsätta ha dom tillsammans… 
hmm är nog lite man får gå på känsla. Verkar de spända med varandra skulle jag vänta någon dag extra. Är ju alltid en balansgång med ihopsättning, men det verkar ju gått bra nu så varför inte. Lyckades nyligen med en sådan ihopsättning.

Har det gått bra så länge så fortsätter det nog gå bra. Håll koll på dem bara.
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Dom var lite spända med varandra i någon timme eller så, men det släppte ganska snabbt. Nu ligger dom och sover i sitt hus :)
Ja det låter ju bra :)
Ja, det var skönt att dom äntligen gick ihop :D