Nya bilder!
Nu har jag tagit lite nya bilder på alla gerbiler, fastän jag är lite sjuk fortfarande (tog inte i dem, och hostade inte på dem heller, hehe :)).
Passade på när det var middagsdags, då kommer de ut, de små tjuvarna ;)
Kommentera inte förrän jag säger till tack, blir enklast så! :)
Första bunten ut är tillägnade gerbil-girl och ivanhoe81 :)
Gus…
Fina sötnosar! 
//Elin
jaså ska söta lila pegasus äta oss ur huset tro??
då han är så extremt hungrig av sig
hahaha
söta pojkar och töser vi kommer få av dig
#16: Jaa :)
#17: Haha, nej då, han behöver äta mycket för han är så liten bara :) Så tvinga i honom maten, snåla inte! 
Ja de är fina, riktigt fina :) Rufus bjöd på ett gott skratt när han snodde den där brödbiten, trodde aldrig han skulle få in den i burken, men jojo - inga problem ;)

Gud va söta :-) den stora sista (Björn?) ser exakt ut som min Pucko här hemma.
Som jag skrev i andra tråden, jag tar alla 6 :-)
Söta allesammans! 
tusan att vi inte hade mer plats än vi hade, blev ju sugen på de andra med ju, förbannat var är min ögonbindel hehehe
de är söta som tusan har du sockrat dem eller?? då de är så söta
#19 jaså lika bra att skaffa en tratt och hälla i allt med en gång då om vi ska tvinga i honom maten, ne då nu var jag elak mot lilla pegasus
#20: Haha, då får du ett par kopior då :) Gud vad kul! :) Hoppas sambon blir glad för tacosen i alla fall då ;)
#21: Tack 

# 23 ja det hoppas jag han blir :-) Vi får höras längre fram om vart vi ska mötas och vilken tid och allt :-)
#22: Heh, men nu är det bra hörru ;) Resten är Emelies :P
Inget socker har jag hällt på dem heller, naturlig skönhet kanske? :)
Nej då, inga trattar ska väl behövas, men han måste äta som han ska, han är så liten och tanig fortfarande :)
#24: Absolut! :)
#0-10 Sånna sandskålar har inte vi, men hoppas våra skålar duger ändå…
Ska ta och bygga lite enklare grejer till burarna åt de…

Så söta! :)
#27: Annars får ni ju såklart med skålarna ;) Sen får ni välja vad ni gillar bäst, men de följer med i alla fall :)

Vad Sunny har blivit mörk :O
#29 oki då kanske man låter dem få behålla dem då de är vana vid den skålen
men gör oss en liten tjänst, om det är noga med i vilken bur skålarna hör till så märk upp dem
och även till vilken flock då vi säkert får ta alla och köra de som ska till emelie till kristinehamn för att de ska hämtas där
#30: Ja, hon är mörk och fin :) Så kommer Dorado bli med ju! :)
#31: Japp, det kan jag nog göra ;)
bra det, men vem vet vi kanske behåller alla ändå och struntar i att ta dem till kristinehamn
hehehe ne då emelie det skulle vi aldrig göra
Gus är verkligen jätte fin! Dom andra var också fina :)
#34: Gus är en pärla :)
Jäätefina allihop!
Blev kär i Mirabell och Popsy(A) <3
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning

Små sötisar var dom allihopa, minst sagt :D Verkligen en smart ide att ha sanden i en burk, det ska jag nog prova här hemma :)