Bebbar igen!
Grattis till kullen :) Vilka är dom förväntade färgerna?
#1 I frösta kuleln blev det PEW, Agouti, Light colourpoint agouti och Siamese, men det kan även bli black eller nån överrasking 
//Elin
Åh, Siamese :D

Grattis, vad roligt :D
#4 Tack :)
//Elin
å de har kommit
väntar med glädje vilka som jag kan välja mellan när du bestämt dig om du ska behålla någon

Va kul! Grattis! Ligger en där som ser lite mörkare ut iaf ;) Spännande med färgerna :)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Vad kul!! :D Grattis :)
dax att börja fundera på att skaffa 1 akvarium igen nu, så jag kan köpa några inom 5,5-8 veckor så de kan få flytta ihop med juvel (hanen) och smaragd (honan) (som ska delas på så fort vi köpt några av de här)
hoppas att alla mår bra och att jag och gerbil-girl får köpa av dig
åh lycka till med ungarna :D Och det blev lite färre denna gång iallafall ;)
Grattis!!! 
Tacktack allihopa :-P
//Elin
Vilka söta!!
Grattis! 
#13 Tack
#14 HahaTack, du kommer ju få se dom på lördag 
Jag kollade könen förut och det verkar vara 4 hanar och 2 honor. En av tjejerna ska stanna med storasyster Arizona :)
//Elin
Vad roligt! Grattis :)
Nu har jag bestämt tema och namn, temat är Kryddor.
Hanarna ska heta: Kanel, Persilja, Timjan och Körvel (
)
Honorna får hete: Mynta och Basilika :)
//Elin
#19 Härlig bild! 
#19 ska hon ställa upp på danstävling eller då hon börjat träna såpass tidigt
hehehe söta små krabater, längtar redan
#19 Nu har hon väl ändå fått fel namn? hihi Mynta borde egentligen heta "Dancing Queen"
Vill ha allihop, men det blir väl för många med fem hanar i en flock???
Kanske kan bygga ett jätteakvarium 
#22 Fast det finns ju ingen krydda som heter så, haha 
Det är nog bättre om ni tar 2st :P
//Elin
pose-idon du får väl ta blandat tema istället med både krydda och det tema som dancing queen passar i hehehe
håller med gerbil-girl vi skulle gärna ta allihop men det blir bättre med 2 då vi redan känner att de vi har nu kommer på efterkälken med sosiala med oss, efter vi fått dina så kommer det vara köpstopp här hos oss ett tag framöver tycker det räcker med 11 gerbiler (de 8 vi har nu och de 3 vi vill tinga av dig)
vi kan ju ta det akvariumet som jag hittade för ett bra tag sedan, som jag tyvärr inte tror är tillsalu
det behöver vi aldrig rengöra tror jag plus att vi kan ha alla våra flockar i samma akvarium
men jag tror inte det passar i våran lägenhet heller det har innehållit en val plus 40 000 andra fiskar tror att det är 5 handbollsplaner brett kommer inte ihåg höjd eller längd
tror du att vi skulle klara av alla dina hanar plus deras nya burkamrat i det hehehe ne då 2 grabbar räcker
Va roligt ! Grattis :D

#19 Vilken söt bild! x)
Yttepyttesmå. 
Förstår det, blev också ganska chockad när jag såg dem. Så små alltså, men gulliga små "grisar". :o)

#28 Söta små liv:) Ser ut som små makaroner
vilka sötnosar :)

vilka söta små bebbar:D
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Storasystrarna hälsar! 
Naw, gud så söta de är :D
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning
de är ju lite äldre nu, senaste bilderna finns under kryddor som ser
tack jag vet! :) men eftersom jag inte sagt hur söta de va när de var pluttingar och tråden dök upp igen passade jag på
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning
#36 hehehe oki bättre sent än aldrig ju