Färg val
Om du hade fått ha en flock gerbiler men bara en färg, vilken färg hade du valt. Alltså vilken färg är du mest förtjust i.
Självklart gillar jag alla färger men jag har länge nu haft en förälskelse i vittecknade grey agoutis.. Och det är en färg jag vill ha mest av allt.
Hälsningar Malin
En kull med DEH hade inte vart fel för mig 
Det hade blivit saffron för mig :) Älskar den färgen, kommer få mina två första saffron om ca 6 veckor 
?lskar flera f?rger men grey agouti.
//Elin
Hmm skulle nog bli DEH eller Blue :)
- Ida
Omplaceringsdjur - Ja Tack!

Lilacs för hela slanten! 
A dog may be man's best friend, but the horse wrote history.
Vilka spridda skrurar det är, kul! :)
Hälsningar Malin
Ooh, lilac tror jag :)
Älskar ju vittecknade nuttar med ju… Svårt!
Fast endå. Lilac är också fint. Burmese med. Åhh verkligen svårt? Kan man inte få ha 5st 
//Elin

Ooh.. jag tycker verkligen om alla färger. Fast PEW har jag svårt för. Vittecknade agoutis är vackra, black är underbara.. för att inte tala om Nuttar.. näe, jag kan helt enkelt inte välja.
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Absolut vittecknade svarta gerbiler… alla andra skulle vara sa otroligt svara att halla reda pa vem som ar vem!
Sa black pied variegated.
Vittecknade honeys (REH/DEH), helst ska det gula inte blekas nämnvärt, eller så ska det blekas mycket kraftigt, antingen eller
Även vittecknad slate går an. Ääääh, vilken färg som helst 
Oh jag gillade dom bilderna Emma :P Polarfox flock!… Mmmm*Dreggla*
Hälsningar Malin
Måste säga att jag tycker väldigt mycket om siameser… Som god tvåa kommer lilacs tror jag…
En av mina första två var siamese och den mörka nosen utvecklades efter hand, han var bara såååå söt 
Kanske slutar med att jag får åka långt bara för att jag vill ha siameser igen…, skulle vilja ha en flock med 100 siamesekillar 

1. Lilac
2. Saffron
3. Argente
4. Nutmeg
5. Dove
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV
På honor skulle jag helst vilja ha ett gäng burmeser, men annars är jag ju väldans förtjust i Lilac eller Saffron :)
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning

Jag har ju agouti,pew och deh och gillar även andra färger.
Kan inte välja en färg. Kan säga att pew inte var på topp förut men det har min underbara kille Carat ändrat på. Har numera inga problem med rödögda djur överhuvudtaget.
Polar fox ungar måste jag tillägga också, den krämfärgade färgen de har innan fällning går ju inte av för hackor! <3
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning
1. Saffron
2.Black
3.Burmese
4.Siamese
5.REH/DEH
Jag gillar så många färger, det går ju knappt att välja. 
Gjorde en lista x)
1. Burmese (Pied Varigated)
2. Cappucino
3. Black (Pied Varigated)
4. Black Eyed White
5. Siamese

Jag har kärat ner mig i Polar Fox….. totalt underbara! Så PF eller Saffron <3 (Dark Eyed Honey fungerar också, gärna lite vittecknade :D)
Medarbetare på fantasy.ifokus
Helt klart agouti :) Är kär i färgen <3 Det var det första jag blev kär i när jag såg min Jaguar i djuraffären ;)
Burmese :D
oj… mesar, vilket som, eller deh eller nutmeg.. men jag har så svårt redan nu att se skillnad på mina nutmeg honor.
ljus grå bandad eller svart vit bandad är den färgen jag helst villa ha men jag skulle bli apsålu mer forälskad i dom färgerna

Bandad? Det är väl möss o hamstrar typ som man använder den teckningen? Bandade gerbiler finns iaf inte.
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
#30 kan tänka mig att det är pied collared som menas :)

Polarfox och DEH, vet inte vilken av dom ^^
Jag ändrar mig: Vitteckade agoutis :)
//Elin
ojj då har väll min kompis tagit fel om att det hette så…..det är väll inte så konstigt för hon har ju haft en hamster.