Hejdå Hope och Charm!

Kommer också att sakna dem:)

Åh, vilka söta :) Jag skulle också sakna dom om jag var du :/

Bye bye:P
jag kommer inte sakna dom konstigt eller?? det var ju jag som hämtat dem
de sov ganska mycket av vägen hem, nu springer de runt runt i sin samla-låda, gräver och in och ut i sovhuset jag byggde, äter och hittar godsaker i spånet som jag lagt ner
bilder kommer såfort de blivit mer hemmastada här hos oss, tror att det var charm som hittade något som hon gillade tog det med sig in under mathyllan grävde en grop och satt och njöt med halvslutna ögon medan hon åt det hon hittade
hur goa och söta som helst
innan de somnade så stack jag ner handen till dem i transportburen och började smeka / massera Charm har aldrig sett någon som njutit så mycket som hon gjorde
du har gjort ett bra jobb på dem Elin, tror att det är mycket av din förtjänst att de är så goa som de är
Vi lovar att ta hand om de så bra vi kan 
Som Stefan skriver så är vi nog de enda som inte kommer sakna de…
Och Elin, du kommer få majl om de någon gång ibland med…
Sen är det troligt att deras upptåg kommer få lite utrymme här på forumet med…
Dem kommer säkert att få det bra. Så fina flickor! 
visst är dom
det var därför jag sa till elin att jag ville köpa dem av henne
nu ska jag bara lära mig att se skillnad på dem hope har ett minimalt vitt streck på nosen som charm inte har
de busar med varandra pch putsar varandra och det tyder ju på att de trivs som jag vet
gräver för fullt tycker spånet hoppar till både lite här och där
Vad bra dom verkar ha det!
//Elin
ja vi försöker ta hand om dem på bästa sättet det går
nu ska de få vara lite ifred igen de behöver väl vänja sig med att du inte är där utan en stor klumpig sak istället hehehe
men de verkar verkligen må bra och det vill jag att de kommer fortsätta med att ha
hmmm deras lek och sov hus var borta imorse det som jag skruvat fast i samlalådan såg bara en stor spånhög där istället, de har mublerat om i hela samlan, nu ligger spånet i samma höjd som hyllan och över huset
men de verkar ju ha roligt samtidigt
men de är förtfarande lite rädda / blyga för mig då de börjar stampa nästan med en gång, men det går nog över de har inte varit här så extremt länge bara en natt
har lagt ett gamalt lakarn över buren nu så de får en chans att lugna ner sig utan att se mig hela tiden, de verkar uppskatta det