Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettbilder-berättelser
Läst 956 ggr
Brullebro
0

Ute med gebbarna :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, idag var det väldigt varmt :) Så jag tog ut gerbilerna (inte på gräsmattan iaf) tänkte visa lite bilder :)

Brullebro
0

Oj.. Är den stor på eran data oxå ?

Brullebro
0

Och bellan då :)

Redmoon
0

Jättesöta bilder :D Det såg ut som om hon hade det mysigt ute!

Brullebro
0

Hihi ^^ Jo det hade dom :P

Duracells-Gerbiler
0

#1 Söt bild! :)

Vippelicious
0

Väldigt söt bild indeed :) Hur ska man kunna ta ut gerbilerna om man inte har en sådan klatschig bur då? "/

Medarbetare på fantasy.ifokus

burmesee
0

härligt att ta ut gerbilerna, jättefina är de :)

Disa, Hollywood's gerbiluppfödning

ivanhoe81
0

#6 du får väl ta sele och koppel annars eller köpa en galler bur som de kan få vara i då de är ute

Loppanploppan
0

Skulle också vilja ta ut mina gerbiler de dagar det är varmt ute, men jag har ingen bur, men ska kanske fixa en.Skrattande

Söta gerbiler och bilder du har :)

Raaata
0

Åh va fina bilderna blev:D

Pose-idon
0

En fr?ga bara: varf?r hade du dom inte p? gr?set? :-)

//Elin

ivanhoe81
0

våra 3 pojkar fick följa med ut på balkongen idag (visst det var skugga och lite blåsigt men inte kallt)

vi skulle städa buren hos dem så vi tänkte att det räkte med en som städade så kunde den andra vara ute med pojkarna

det var roligt och se dem, de var nyfikna och nosen rörde sig som aldrig förr, men det blev nog lite kyligt åt dem för de kröp ihop i sovhuset som vi har i den buren så det var bara att gå in med dem igen

memmis
0

va kul  :D    fina bilder också ;p

Brullebro
0

#11 Nej gräset var blött och det är fortfarande kallt :) Men det var så fint och skönt väder så jag tyckte dom skulle få vara ute en stund :)

Brullebro
0

#6 Hihi ^_^ Jag vet inte =P Kanske skaffa nån billig bur ? Med galler =)

Brullebro
0

#12 Haha x) Ja så var det nog först för dom ! Att dom nosade runt som bara den och sen hoppa dom in i huset x)

enbartmalin
0

#15 leta billig bur på blocket/tradera :)

Koppel på Gerbiler är absolut inte lämpligt då deras kroppar inte är byggda för det. Har en tös som brukar vara här och kela med mina djur, häromdagen köpte hon ett koppel i present till mig(så hon skulle kunna gå ut med gerbilerna/hamstrarna). Det funkade inte alls på gerbilerna, funkade lite grann på hamstrarna men man fick vara beredd på att det skulle åka av och att djuret skulle smita.

Är inte så mycket för koppel på så små djur, men för barnens skull var det väl kul en stund så jag lät dom prova.

Jag har massor av gammla galler burar i min källare och dom funkar fint att ha djuren ute i :) kopplet är ett obehag för djuret tyvärr.

Hälsningar Malin

RoSa-RoSeN
0

Åh, vad gulligt :)

ivanhoe81
0

#16 jo det var ju första gången för dem ute, de var ute och nosade en bra stund innan de hoppade in i huset, ut och in ut och in så höll de på