Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettot-fiket
Läst 891 ggr
Vippelicious
0

OT Bra djuraffär?

http://zoobutikentjorn.webs.com/burarochtillbehr.htm

den här tycker jag verkar underbar :O

Medarbetare på fantasy.ifokus

[jakke94]
0

kan tipsa om zoogiganten också :) väldigt seriös affär

www.zoogiganten.se

Gerbilflicka
0

Det enda jag backar for nar det galler zoogiganten ar nar de skriver saker som "Kaniner 6-8 veckor alltid i lager". Det innebar oftast "djur som inte blir salda kommer att avlivas sa att vi alltid har sota sma ungar att salja". Sorry att jag ar sa negativ men det ar valdigt vanligt nar en djuraffar endast har unga djur hela tiden. Rynkar på näsan

[jakke94]
0

#2 så fungerar det inte på zoogiganten att dem avlivar dem äldre djuren.. det är jag bombsäker på då jag praoat där och även känner ägaren.. så att dem avlivar inte dem som är äldre.. och sen är det sällan dem har osålda djur då många åker dit från hela skåne då den är så pass seriös :P men förstår att man kanske blir misstänkssam :P

Pose-idon
0

Den mest seriösa jag vet är Grizzly, och dom kan endå inte jättemycket…

//Elin

Asa-S
0

Tycker att det såg fint ut på zoogiganten.Glad Fast lite klumpigt uttryckt när de skriver 3-4 arter om marsvin…raser borde det stå. Sen behöver det inte stå ungar,det kunde man hoppat över. Annars skulle jag gärna ta en titt om det låg närmre. De ser ut att ha stort lager och variation på grejer till smådjur. Djur köper jag aldrig i affär hur bra den än är…

ivanhoe81
0

en av de djurtillbehörsaffärer som jag helst köper från är zoosajten, väldigt bra bemötande plus att man oftast får extra om det visar sig att det är slut då man beställt
enda nackdelen är att det tar väldigt lång tid för dem att få hem varor till butiken om det är slut men som sagt då brukar de skicka med lite extra av det man beställer

www.zoosajten.se