Bita i tyg?
Hej!
Kom på en bra lösning för mycket kel utan risk
Jag tog min tvättkorg och ploppade ner mina tre killar i den, en tröja som botten och lite toapapper. Underbart kel framför tvn <3
Nu till frågan, är det farligt om de gnagde lite på tröjan? För en del har ju handdukar i badkaret, borde det också vara farligt isåfall? Tackar :)
Medarbetare på fantasy.ifokus
en av mina flockar har väl stort sett gnagt upp ett helt lakarn för mig (som ligger i soffan + att de är ute väldigt mycket)
en annan brukar gnaga mycket på tröjan som jag har på mig då de springer upp på ryggen på mig
jag har inte sett något farligt i det, visst man ska väl inte ta något väldigt elastiskt tyg åt dem, men vanliga tröjor och lakarn tror jag går bra
Risken är ju att gerbilerna sätter trådar och små tygbitar i halsen och kvävs av detta så tyg är inte den bästa lösningen, det är isåfall bättre att ta massa papper :)
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning
Som sagt: tr?darna ?r farliga. Hm… Viggo brukar gnaga p? mina tr?jor p? jag f?r flytta p? han.
//Elin
Kan du inte ha span eller papper i botten?
Raggsocka rymde en gang och boade i min garderob… den dagen var han inte mammas favvo, haha.
#4 hahaha tycker hon inte om fina kläder med hål i?? det är ju mode ju
Nej, det var ett hal mitt i nagra trojor… inklusive min favvotroja!
Ett mjukt, fint bo av tyg blev det iaf. Sag ut som en liten puff i mitten.
hahahaha ja du han tyckte väl om de tröjorna med det var väl därför han valde dem
ja du sådant kan hända när en raggsocka vill bygga bo
Raggsocka ville nog vara bland dom andra kläderna 
//Elin
#8 Haha, ja. Ville vara tillsammans med de andra sockarna. 
#9 hahaha den var ju bra
ne nu har vi väl skenat iväg lite väl mycket på tråden
Haha, Emma, du får döpa kommande gerbiler till "toarullen, spånbalen" osv så kanske dom dras till lämpligare saker när de rymmer ;D
hahahaha ja det kanske blir bättre
hihi
ibland får man ha lite fantasi