Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettavel-uppfödning
Läst 1183 ggr
[Katteeen]
0

Mitt beslut.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har mitt undermedvetna velat angående gerbilerna väldigt länge, och till slut bröt det igenom helt:
- Det funkar inte.
Jag kan inte ge någon generell förklaring, förutom att jag har dåligt med tid, plats och kanske också intresse, fast jag inte viljat inse det själv.
Jag vet inte vad det är, men jag känner att jag inte är rätt för detta trots allt.
Jag fattade intresse för något, och jag försökte, jag gjorde ett genuint försök och det funkade inte.
Jag känner att jag inte ska fortsätta med gerbilerna, vilket jag kanske kommer ångra någon gång i framtiden, men det är vad som känns rätt nu som räknas.
Kanske har jag lurat mig själv hela tiden?
Kanske har jag vägrat att inse att jag inte är till för detta…
Men nu är det i alla fall så att jag har tagit mitt beslut, och jag ska inte fortsätta med gerbilerna när jag känner såhär.
Därför kommer en ny tråd upp snart där jag säljer av mina älskade djur, kika in där om du känner att du vill hjälpa till eller bara letar efter fler djur.

Tack för mig, och tack till alla er som har stöttat och hjälpt mig i gerbilvärlden:
Tassy, Solaika, isafisa, Pose-Idon, Eternity90, Lotte, Angshöjdens och alla medlemmar som har gett råd och hjälp där min egen kunskap inte räckt till. <3

fridelfina
0

Om det är till nån tröst så tycker jag inte att du verkar ha fattat beslutet hipp som happ, utan det verkar vara genomtänkt. Du kan ju alltid ta upp intresset senare i livet om du skulle vilja, eller hur?

Du verkar vara en företagsam, klok och ansvarsfull ung tjej som tar beslut som är väl grundade.

Lycka till med försäljningen av dina gerbisar!

[Katteeen]
0

#1: Tack, det var fina ord :) Värmer..

fridelfina
0

Vassego Glad

ivanhoe81
0

tråkigt att du känner så, men funkar det inte så kommer det bara kännas fel om du fortsätter

jag tycker att du gör rätt beslut, håller med #1 att du inte bara slänger ur dig beslut utan att tänka igenom det ordentligt

hade du inte bott så långt bort så hade jag gärna velat ge dina ett bra hem, men vi får hoppas att någon inärheten av dig kan göra det

Pose-idon
0

Hoppas du hittar bra hem ?t dom. F?rst?r att det ?r ett sv?rt beslut.

//Elin

Solaika
0

Tråkigt att du känner så men det är bra att du verkligen tänkt igenom det. Hoppas du stannar hos oss ändå :)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

tjoffsa
0

Tycker du gör bra att du är ärlig mot dig själv, och beslutar det rätta som du innerst inne känner för. Dessutom berätta öppet för oss andra. Är man osäker så ska man stanna upp och fundera på det!

[Tassy]
0

Instämmer med övriga. Lycka till med att sälja gerbilerna och hoppas att du återkommer i framtiden Skrattande

Pose-idon
0

Föresten, ska du behålla några gerbiler eller sälja alla?

//Elin

[Katteeen]
0

Tack för svaren allihopa, jag ska försöka titta in här då och då i alla fall såklart :)

#9: Jag tror jag ska ha kvar 2 eller 3 grabbar iaf. :)

Pose-idon
0

#10 okej :) Då blir du inte helt "gerbil-lös" iallafall :)

//Elin

[Katteeen]
0

#11: Nej ;)

vekan
0

Tråkigt att du slutar med gerbiler, men det låter ändå som ett klokt beslut om du känner så. Hoppas att du kommer tillbaka i framtiden om det känns rätt. Om du behåller två eller tre kan du ju fortfarande stanna här. :)

Brullebro
0

Vad tråkigt :( Men det är ett bra beslut om det inte känns rätt.. Jag Kan inte fatta det besluta jag vill om alla andra går emot det.. Så jag hoppas ingen gör det :) Kul att du ska ha kvar nån iallafall :)

Duracells-Gerbiler
0

Hoppas du hittar bra hem till dom :)

[Katteeen]
0

Tack för stödet allihopa! :)

#15: Hoppas jag med, annars vet jag inte vad som händer riktigt.. :/