Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettburar-inredning
Läst 820 ggr
[Tearix]
0

rengöra sandlådor

vad rengör ni era "sandlådor" med? bolådorna brukar inte lukta dem sköljer jag bara ur vid städning, men lukten sitter kvar i sandlådorna. Jag har sådana där "vulkaner" med sand i. Vill inte rengöra med ättika tror inte gerbilerna skulle gilla det.

ivanhoe81
0

Provat att diska dem med vanligt diskmedel?? vi brukar bara skrapa ur våra ordentligt då vi har keramikskålar elt rostfria skålar, skulle det vara för mycket så diskar vi dem ordentligt

Strumpa
0

Jag spolar med kokhett vatten och låter torka, har en glasburk från IKEA.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

sissie
0

Det finns ett rengöringmedel för burar som heter Piss Off. Det kanske skulle fungera på sandlådor. Piss Off brukar de flesta zoobutiker ha bland avvisningsgrejor typ. Men det är ett rengöringsmedel för djur.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Pose-idon
0

#3 Ledsen, men började asgarva åt namnet Oskyldig "Piss off" hahahahaha Cool

//Elin

sissie
0

Helt ok. Jag tycker också namnet är löjlig men ack så passande. Den tar bort piss helt enkelt, lätt och slätt.Skrikandes

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Strumpa
0

Piss Off är jättebra! Man kan tvätta med det med, i tvättmaskinen alltså. Tar bort lukt och kissfläckar.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

sissie
0

På jobbet använder vi det som rengöringmedel till hyllor och sånt eller bara ren uppfräschning av produkter. Till exempel dammning.

Jobbar i zoobutik så det är jättepraktiskt. Minsta lilla dräll på golvet från en hund försvinner.

Det finns Piss-off på dunk också. Måste man oftast beställa.

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

enbartmalin
0

Piss off är väldigt bra att rengöra allt till djuren med, matskålar, akvarieglas, sand bad osv. Eftersom det inte är farligt för djuren.

Annars brukar jag ha en spreyflaska fyld med vatten och någon droppe diskmedel i. Funkar också super och mycket billigare.

Hälsningar Malin