Tappar tamheten?
Hej igen!
Undrade bara, vad händer om man reser bort i 5 dagar? Tappar de tamheten då? :P Dum fråga kanske, menmen
Medarbetare på fantasy.ifokus

Tycker inte att det är en dum fråga. Det jag har märkt är att om man pysslar med dom lite mindre än vanligt, så blir dom en smula mer skygga och så, men håller man på med dom mycket igen sen så blir dom ju "som vanligt". Du behöver nog inte oroa dig :)
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV
Ah, jag reste bort i 2 manader forra sommaren och alla kom ihag mig anda.
5 dagar ar val ingenting. 

Hihi så bra :) Men Emma, visst är det så att dom kan glömma sina kompisar? Eller att dom i alla fall inte accepterar dom längre om dom skiljs åt ett tag? *kliar mig i huvet*
/Sanna
#3 I vissa fall accepterar dom varrndra (Hör med Vekan) fast oftast inte… :/
//Elin

#4 okej :) tråkigt egentligen.
/Sanna
#3 Japp, men det handlar uteslutande om lukt. Det ar som att min pojkvan skulle komma hem en dag och se ut och later som en slemmig gammal gubbe. Jag skulle nog smacka honom med stekpannan om han forsokte pussa pa mig, skrika i panik att jag har en galen pedofil i mitt hus. Sa ar det for gerbiler ocksa; luktar nagon annorlunda ar det inte samma gerbil for dem.

Haha perfekt, tack så mycket :) Har dom väldigt tama nu, Peve sitter gärna kvar på axeln om man sätter honom där och han gillar att springa runt å mig :) Megaman börjar bli van vid att jag tar upp honom nu så man får vänta på ett bra tillfälle, sedan plocka upp honom ;P Då njuter han i fulla drag av utsikten :D
Medarbetare på fantasy.ifokus
#6 Haha, vilket exempel. 
Men ändå bra beskrivning, det handlar mycket om lukter.