Bilder på era Gerbiler ?
somni ser på rubriken.. skulle tycka det var kul om ni la in bilder på era gerbiler och skrev namn, kön, ålder och färg :D
puttar…trodde folk skulle tycka det va kul och visa upp sina gerbiler :P
fina alla ni har :) har inte någon ÄN .. men så fort vi fått sålt valparna (typ om 3 veckor) så ska jag skaffa sådanna :D
finndet inte fler ? =)

#11 Har Trulls tappat svansen?

#19 Asså, Hur får man en stor bild ? Jag förstår inte hur man gör xP
#28 nej jag förstår inte heller hur man gör XP
jättefina alla har.. som sagt.. jag ska skaffa en svart och en grå eller möjligtvis beige hane om några veckor :) jag längtar men någon som vet vad dem färgerna heter när det gäller gerbiler.. den gråa färgen är typ chinchillagrått om ni förstår :P sen svart har jag förstått att det bara är black :P
Den gråa är nog en grey agouti 
//Elin

#28 om du menar att bilden kommer med vid texten så vet inte jag heller. Hahaha.
När jag tittade igår fick jag klicka upp dem och idag ligger de uppe med texten??? Nån som vet? Glad vart jag ialla fall!
#28, 30, 32 Att bifoga bild direkt i inlägget är en funktion som finns i iFokus Plus.
Mer info om hur man köper denna funktion finns här.
Om ni undrar varför de plötsligt finns i inlägget så är det en av medarbetarna eller sajtvärden som varit och lagt in dem :) Jag brukar göra det då min dator får damp om jag ska klicka upp dem varje gång :)

Robin hane black 16 mån (linus brorsa)

har ochså en till hona men har ingen bra bild på henne
hon är snabb som blixten när det gäller kameran
Bor med 9 döttrar och pappan till bebarna. (Bebbarna är 12 dar, Viggo är också 9 månader)
Färgerna är Agouti, vitteckade agouti, Pew, Light colourpoint agouti och Siamese pied varigated ^^ 12 dagar. (på bilden 9dar) Så har jag 6st andra, men om du vill se dom så får du kolla på hemsidan 
Carat är den vita. Spirit den som är agouti och King är DEH.