Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 1563 ggr
enbartmalin
0

Lova, Slate eller Black?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det jag kan beskriva som inte syns på bild är att topparna är någerlunda svarta men blåser man i pälsen är det grått. Magen är grå. Ryggtavlan är till synses svart men på kinderna är hon ljusare/mörkt grå.

Nu får vi se vad ni tror! :) tacksam för all hjälp.

Här på denna bilden ser man den gråa magen. 

Hälsningar Malin

enbartmalin
0

Lite mage.

Hälsningar Malin

enbartmalin
0

Här ser man gråa lår

Hälsningar Malin

enbartmalin
0

Här ser hon ut att vara Black

Hälsningar Malin

enbartmalin
0

Pälsen glänser och gör att färgen ser liite annerlunda ut.

Hälsningar Malin

enbartmalin
0

Och denna bilder lägger jag upp bara för den är så fiin :)

Hälsningar Malin

enbartmalin
0

Nu får ni gärna komma med förslag. Är hon Black eller Slate.

Hälsningar Malin

vekan
0

Min gissning är nog Black, de slate jag har sett var lite gråare.  Glad

enbartmalin
0

Ja det trodde jag också fram till idag när jag satt och kelade henne och insåg att hon var ljusare än dom black jag träffat.. Hmmm

Hälsningar Malin

Pose-idon
0

Jo det är nog Black. Jag har 5st (Fast en av dom är vitteckad, men endå) Kollade på Saga och hon hade också lite grått. Dom andra sov eller gömmde sig. Tungan ute Slate är mer nästan som en urblekt Black kan man säga. Jag vet inte om dett finns någon här på fortumet som har en Slate. Om nån har en kan väl den visa en bild?

//Elin

enbartmalin
0

#9 Mm.. Hon är väldigt svart på rygg och svans. hur ser dina ut när du blåser pälsen? Är dom svarta ända ner?

Hälsningar Malin

[Tassy]
0

en aningens blek black Flört

[Katteeen]
0

Det där är en Black, om jag får säga mitt Flört

#9: Jag har ju en Slate, det vet du ju :P Visserligen med points, men ändå, slate ;) Jag tycker slates är jättefina, och skulle inte säga "urblekt black", utan jag skulle säga att de är vackert stålgrå :) Vet ju vad du tycker om slate ifos ^^

Tyvärr har min andra dator dött, så jag har inga bilder på honom för tillfället…

[Katteeen]
0

Här är min slate :)

Pose-idon
0

#12 Faktikt har jag börjat gillar Slate nu Tungan ute Men tycker fortfarnade dom ser ut som en urblekt black Oskyldig

//Elin

Gerbilflicka
0

Black, absolut inte en slate. Himla fin gerbil!

enbartmalin
0

Haha tack för alla svar! :) Tror vi har kommit fram till att hon är en black om än en lite ljus sådan :)

#15 Emma tack så mycket :) Hon börjar även få en fin insida nu med lite kämp från min sida :)

Hälsningar Malin

Gerbilflicka
0

Det ser ut som att hon har ett armband, haha. Ar svag for svarta gerbiler med mycket vitt. Kyss