Bildtråd: Färger
Li, Agouti White Spot

Nu är jag ju inte så jätte bra på färger och teckningar så jag uppskattar om ni kan rätta mig! :) Är ju bra att kunna. Men jag har försökt så gott jag kan :D
Pose-idon: Dina bilder är bara så fantastiskt bra tagna och förmodligen med en super kamera. :)
Hälsningar Malin
#12 Tack ^^ Men jag förbättrar dom lite photoshop med 
//Elin
Kola - Red Eyed Honey
PS skriv ut förkortningarna inom parentes är ni snälla. Kan vara bra för oss som inte är så duktiga.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
#15 Vilken sötnos! Härliga morrhår.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
fina gerbiler alla har :)
Eftersom igen skrivit om mina antar jag att jag hade rätt på färger och teckning? =D
Hälsningar Malin

#11 tycker det inte ser ut som en polarfox..bilden ör lite ljus också. svårt att se vad det. är för färg
#20: Det var en väldans mörk bild ;)
#21 Jo bilden blev väldigt ljus pga morgonsolen och mobilkameran. Ska ta bättre bilder. Man han är polar fox.. Han är jag inte speciellt osäker på =P Har jämfört med EmmaJos bilder på hennes foxar. Han har mörkare tippning och är lite mer gräddfärgad än vit.. Och det är väl polar fox då? :) Han är inte tillräckligt vit för att vara black eyed white..
Men som sagt. Jag ska ta och fota med en ordentlig kamera och lägga upp i en ny tråd så kan vi diskutera det där sen ;)
Hälsningar Malin
#23 om du senare har en bättre bild kan du om du vill lägga upp den här så kan jag eller annan medarbetare/sajtvärd byta ut den andra bilden :)
#24 ja det ska jag göra :)
Hälsningar Malin

#26/#27 Så vad fina!
Alla är jättejättefina! 
//Elin
#22 Aa, Jag vet /Lina (Är hemma hos Emma)