Lite bilder:)
Skulle hämtat mina gerbiler igår, men efter ett dygn med migrän insåg jag att små skuttiga gerbiler inte var så lämpligt just då kanske. Så vi sköt upp hämtningen tills idag istället. Tänkte visa lite bilder så kanske det är lättare att se vilken färg de är egentilgen. Ta kort på busiga, skuttiga gerbiler var kanske inte det lättaste. Det blev helt klart flest bilder på Maxi, den ljusa för hon stod iallafall still någon millisekund emellanåt. Mini däremot var det fullt ös på från start. Tror att de blev lite upprörda på mig också för att jag inte har intrett exakt som de är vana vid. Så nu är de i full färd med att möblera om.

Vad fina de är! :D
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning
Nämen va tusan, det är ju en nutmeg ändå 
En nutmeg pied varigated och och en black pied collared(?).
Superfina!

#10 Tack så mycket!

Åh, jätte söta!!
Gullungar!
//Elin
Såååå fina de är…
Tala bara om var du bor så kommer jag och kidnappar de…, nejdå men de är bara ändå sötare än vad jag trodde förut… 
#10: Tycker jag ser vitt på ryggen på den svarta.. Bild #7.
Och ja, en nutmeg PV var det ju :) Har två såna här hemma, jättefina är de tycker jag :)
Heijsan folket! :] orkar inte lägga ut ett inlägg så frågar här!
Visst kan man inte ha för stor bur`? ( asså akvarium?) :D
svara gärna c'x
Fiiina & söta gerbiler<3
#16: Det här är Ulrikas tråd, det blir lätt att ämnet byts ut totalt när man bara klämmer in en liten fråga. Men för att svara på din fråga säger jag att det kan man inte i rimliga mått, om du förstår.
Det är klart att stoppar du ner två gerbiler i en stor swimmingpool så kan det kanske bli problem för att det är för stort, men det går näst intill inte att ha för stort alltså. :)

Har precis insett att när gerbiler sover så hittar man dem inte. Hade några vänner på besök och ville visa mina nykomlingar. Men nej det blev det inget med. Mina vänner sa väl typ: det var ju en fin hög med spån du har där.
Syntes inte röken av någon och jag ville ju knappast börja gräva efter dem heller.
hihi nej de brukar kunna gömma sig då ;) har tre grabbr som håller sig under ytan sålänge de inte ska äta eller dricka :P

Kompisarna borde varit här idag istället. Fick knappt ner tjejerna i buren igen så sociala var de idag. Skulle bara klättra på mig och busa hela tiden. Rackarns vad de är snabba!!