Fler polar fox-bilder!

Men herregud så söta dåå!!
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Haha fett sköna! :D och supersöta <3
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning

ååh!
jag tror jag dör. hur söta är dom inte?!
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV

//Elin
Och helt otroligt lugna och tama! Det tog James och mig en timme att stada deras bur, for det blev sa mycket kel och fotande.

lite OT men vem är James?
vad härliga dom låter :) är alla ungarna tingade?
/Sanna
James ar min pojkvan. Anledningen till att jag skriver sa konstigt, det ar hans fel!
Nej, det ar faktiskt bara 1 som ar tingad… 1 ska jag behalla och 2 tjejer och 2 killar ar till salu. Har slagit rekord i att saga nej till folk den har gangen, ar uppe i 5 pers.
Vet inte vart alla passande kopare har tagit vagen. De ar tyvarr inte till avel och nej, jag kan inte forvandla nagon av dem till en DEH. 

hahaha :D om du väntar och ser kanske nån börjar ändra färg….;) hihi.
varför bor jag inte större :( jag skulle gärna haft bebisar från Ailani..om jag hade blivit godkänd såklart ;)
men som tur är har jag de 3 mest underbara killarna i världen iaf, så jag får trösta mig med dom ;)
/Sanna
Klart du hade blivit godkand.
4/5 den har gangen har bara varit konstiga (som hon som fragade om hon kunde fa en deh istallet, som om jag kan gora gerbiler? Mala om dem?? Haha) och den 5:e hade jag garna salt till men inte till avel som sagt var.
Skaffa storre akvarium och skapa en flock? 

haha grejen är att vår lilla lgh har helt öppen planlösning så det finns typ inga väggar, och sovrummet är så litet att det bara får plats sängen. kanske får ställa ett akvarium mitt i hallen då ;)
en flock vore verkligen en dröm…med lite killar från dig och Ida ;)
lycka till med att hitta bra köpare till dom :) dom lär ju finnas nånstans 
/Sanna

Jag skulle gärna tagit en om jag passat och hade behövt till sällskap ;) De är underbart söta!
Underbara.
Nu är jag helt förälskad i Polar Fox. 

Otroligt söta! Man smälter ju 

Otroligt söta ju!!
Ska inte skramma bort folk genom att saga hur manga jag nekat, haha. Men 4 den har gangen var nog bland de mest knepiga jag stott pa. En ville som sagt va byta till en DEH istallet… vissa vill byta kon ocksa och en tredje ville ha en flicka som sallskap till sin gamla hane.
Tjena liksom.
#19 Bra att du inte sålde till dom då!
Verkar lite hmm… bingbong…
//Elin
Alltsa det ar halvt roligt faktiskt, men mest konstigt. Jag menar, vem fragar om man inte kan fa en DEH istallet? Jag forstar inte. Jag ager inte ens en DEH och aven om jag gjorde det skulle jag inte bara ge bort den for att tillfredstalla koparens onskemal om farg.
Jag kanske ska skaffa lite orange farg, mala dem pa magen och saga att det ar en omvand DEH?

#19 de är bara att ta fram trollspöt Emma… 
/Sanna

#21 hahaha! :D
/Sanna
"Ja, klart jag kan fixa det. Ring en timme innan bara sa fargen far en chans att torka!" 

haha jisses! ;D
Helt super fina med alla vita. verkligen vackert med alla i en hög.
Varför vilja ha DEH när det fins polarfox. :)
Hälsningar Malin

Jag har både DEH och Polar fox i samma flock :P Lika underbart vackra båda två. Men snacka om total idiot.. suck!
Attans att jag inte har plats för fler just nu då.. för fyy så söta de är!
Does it become a walk?
/Ida

Whiii!! På tal om PF, jag fick hem min första igår! Har vart på jakt efter en så länge nu 
(Bild kommer)
De har sotisarna verkar inte vilja flytta hemifran!
Fick tva tingade igen nu men koparen angrade sig nar jag tyckte att hennes plastbur var for liten (musbur 50x30 med galler pa toppen) och att jag inte vill att mina bebisar bor i plastburar heller sa… Tyvarr tyvarr men lika bra.

#29 Måste säga att jag tycker det är underbart med uppfödare som ställer krav på sina köpare. Jag föder ju upp chinchillor sedan många år tillbaka och ser med fasa hur andra uppfödare säljer till vem som helst. Spelar ingen roll ifall buren ens är laglig, ifall chillan ska bo själv och vara ensam resten av sitt liv osv, osv. Jag frågar ut mina köpare och säger vad det är som gäller. Är de villiga att göra det som krävs så är det ju jättebra, om inte….då vill inte jag att mina "bebisar" ska bo där ändå. Tycker detta är så otroligt uppfriskande att läsa!!
Gud vad underbart det hade varit om alla varit hanar och haft dom tillsammans som en flock, det hade varit fruktansvärt vackert!
Hälsningar Malin
#30 Ja, det ar sjalvklart for mig! Mitt ansvar finns kvar hela livet for gerbilerna och ALLA mina salda gerbiler har ett hem har om de behover det, alla far komma tillbaka.
Tycker det ar sjukt med folk som inte bryr sig… varfor avlar man da??

Jag har svart och orange :) Köpte från EmmaJo. Kan ha varit de bäst spenderade pengarna någonsin! Tur att jag blev godkänd ;)
Medarbetare på fantasy.ifokus

#33 svart och orange? menar du färger? :) black och saffron/argente? kul att du har gebisar från Emma, jag har själv 3 st underbara små liv. Dom fyller 2 år i år.
/Sanna

Kan vara. Bryr mig inte så mkt om namnen, sjukligt söta oavsett :D:D:D Men japp, färgen :P

Men ja strumpa, det är jätteroligt :D De är så sjukt underbara, tvivlar inte på en sekund att det är hennes förtjänst!

Emma har spritt sina djur mycket hon ;) Jag har 6 djur ifrån henne och 6 vuxna som är ungar till två av dem från Emma och så bebisarna jag har nu har Orion's Sjöjungfru och Orion's Raggsocka som föräldrar. Alltså Emma-djur ;)
Does it become a walk?
/Ida

Är du lika nöjd med dina som vad jag är med mina? :D

Oja! Underbara hela bunten! Annars hade jag aldrig avlat på dem ;)
Does it become a walk?
/Ida
Aw, tack alla, vad generad jag blir. 

Det med rätta! Mina djur är underbara :D Tack till alla er uppfödare som hjälper både köpare och gerbiler med bra hem/bra och välmående djur :D (Lite overkill kanske, men mina är så übersöta nu när de gärna kommer upp i handen!)
Hatten av och en applåd till Emma? :)
*Applåderar och kastar kepsen i luften!*
Hälsningar Malin
Ja, hurra för Emma 
Jag har också ett orion's-gäng här hemma, mina små ögonstenar